Да носиш цървули...


Да носиш цървули. Днес денят започна много интересно около печката. Майка рано я запали и ме събуди, защото беше студено навън. Станах закусих, срещах се с мацката на сърцето ми на скайпа, писах по 14-тата си книга и излязох за да пия кафе в Горна Оряховица. Тиролия е новото място където сега опознавам и плахо стъпвам в него. Не познавах никого, докато не съзрях барманката, която беше най лъчезарната сервитьорка на другото място където ходех 2 години/там написах две от най-силните си книги-Клиент№1/опасна близост/-поредицата/.
Кафе с късметче. Просто кафе и говорене но с цел разширяване на личната вселена в себе си. Все едно си отварям гръдния кош и свободно отдавам своята енергия за общо ползване. Заговорих ме се за мацката, която прави вино/технолог/ и тя звънна на моя приятел-треньора и. В този момент тя минава пред заведението в което сме и аз му казах да я покани за да говорим за виното естествено.  Върна се и така всичко потече като елексир. Казах и на няколко пъти, че аз съм интересен човек и може въпросите ми да и се струват смешни, но не са „обременени от прекомерно знание” по темата, даже никак нямам такива/оттук оттам/. Протече срещата по-добре от очакваното, защото беше неочаквана. Клиент ми звънна за масаж и се наложи да тръгваме до половин час. Темите бяха обширни, но и те трябваше да отлежат като хубавото вино, защото нотката на търпение трябва да се приложи и тук в информацията за неговото приготвяне, а аз не бързах да науча всичко днес. Просто „бъзикам радиото” за да стигна сам до есенцията, която ще ми прилепне най-добре на душата.
От там последва масажа и среща с „духовната ми майкалеля Веска от с.Джулюница. Някъде между  другото отидохме до спортен магазин ARR в Горна Оряховица за да се срещнем със собственика, но не попаднахме на него, а на жена му. Поговорихме и тя ни почерпи за именния ден на дъщеря и/да е жива и здрава още веднъж/. От там ходихме до „Макс Марк” и моя приятел каза: „Тия хора си нямат и на идея, какви хора ходят да пазаруват тук в тоя магазин. Колко им е „Голяма вътрешната Вселена” и какво правят за да се развиват”. От там се прибрахме и всеки си караше работата от там където бяхме тръгнали сутринта – гр.Лясковец, а аз се заех да пиша статия: „Да носиш цървули”, която се роди/в сърцето ми/ още докато си пиех кафето сутринта в заведението.
Няма никакво значение от къде си и с какво се занимаваш, но има голямо значение как го правиш и какъв е мотива ти за успех.
Аз съм Христо от Лясковeц