Христо от Лясковец и приятели


Христо от Лясковец

Здравейте, днес ни събира проект №15-книга.
Поканих различни познати и приятели да участват в новата ми 15-та книга и някой от тях се съгласиха. Бях вдъхновен да направя това от книгата на Луиз Хей и така книгата ми се казва: „Христо от Лясковец и приятели”.
За първи път дори не знам, след като съм дал свобода на творчество на поканените гост-автори какво ще пишат, защото аз съм им дал пълна свобода на труд. Единственото ми изискване към авторите е материала им да е до 4 листа + снимка за да се вижда на кого е трудът. До сега си признавам, че не съм правил това и това е доста голям проект чрез моя инициатива. Поканите ми уважиха мнозина, а други просто не ме отразиха, но аз и на тях благодаря. Все пак не е нужно всеки да участва в тая книга. Вся някаква граница ще поставя сам и крайния срок, който съм определил е 30.03.2012г.
С много от тези автори ни събра и социалната мрежа и това, че получиха моят подарък-книга. Някой го оцениха, други не съвсем, но все пак аз го подарявах докато можех, защото сега точно „не може”. Стария сайт, от които можеше да се тегли книгата вече го няма, но пък това също не е важно вече. А най-важното е, че ставам все по-добър в това, което правя макар, че се разделяме „като кучета” със старите уж познати, но те друго не заслужават.
Така, че за мен е важно курсът да е само напред/е понякога се и оглеждам-като пресичам/ и да научавам неща за да мога да съм от полза на достатъчно хора по тази земя. 15-татата книга е добър показател за едно „невидимо постоянство” и „гол ентусиазъм”,  който ме доведе до тук днес да мога да си позволя да говоря за това произведение. На всички който следят творчеството ми/макар и да не ми казват-това/ ще пожелая приятни мигове и с новото произведение на Христо от Лясковец.