интервю с Диана Луна


Диана Луна

„без маска” с Диана –Луна.
намери ме тук /кликни/
1.Как се чувстваш в момента?
Благодаря ти за този въпрос, обичам да ми го задават, защото го усещам като Доброта и загрижеността… Чувствам се с полета на пеперуда, устремена в удовлетворението да преоткрива ежедневно дъхавия цвят на Живота! Винаги си казвам, че хубавото винаги предстои, непоправим оптимист съм!..
2.Представи се с няколко думи?
Духовен консултант съм из света на езотериката, теософията, прогностична номерология, игнорираща негативи аналогия чрез осигурена защита с Амулети,   парапсихологията, автология  с акценти към лечебна, авангардно-практична насоченост с многолики способи единствено и само за Добро! Изследвам опитностите си и ги описвам в книги, статии, проза и поезия. Определям се, като необятна Личност - твърде любознателна съм с определящо, сериозно отношение...
3.Чувстваш ли се реализирана,като човек?
 Не бих могла да се чувствам реализирана! По пътя си срещам доста предизвикателства, които са Уроци, задължително нужни за изграждането на всяка Личност! Радвам се на малките неща и ценя всеки миг..Когато е реализиран  Човек, той спира и се наслаждава.., но това не е за мен.. А продължавам да съзерцавам и да се преоткривам, никой не се познава достатъчно..
 От кога пишеш?
 пиша незапомнено откога, може би от векове.
Защо пишеш и какво ти дава това?
-защото, епистоларното изкуство разгръща дверите на Познанието ! Пиша от вътрешна убеденост, че ще оставя след себе си Път, „асфалтиран" от много отъпкани пътеки. Надявам съм споделеното от мен да бъде полезно за останалите! „Истинската цел в живота на човека е да се развива. За да направи това успешно, винаги трябва да има цел, за която да се работи и да се следва." Боб Проктър, оратор, писател и мотиватор /, и още: "Само човек, отдал се на кауза с цялата си душа и вложил цялата си сила, може да бъде истински майстор. Ето защо майсторството изисква пълно отдаване." /Ал. Айнщайн /.
4.С кои крак ставаш сутрин от леглото?
С десния, суеверна съм. Иисус стои отдясно на Отца! Ето така се следвам, съхранявайки се ментално /мисловно/..
5.Индивидуалното развитие не е ли по-важно от колективното.
 То е по-важно, в зависимост от степента на личната отговорност и мотивацията, че си дошъл на този свят да бъдеш полезен и нужен  на хората. Всеки сам е възприел персоналната си ескалация, но принципно, ако няма какво да предложиш на себе си, де факто не си ли удовлетворен, ти няма какво да дадеш и на колективното Цяло. Затова, индивида е важен за развитието на цялостната ни значимост, при положение, че се е осъзнал..
6.Спортуваш ли?
– Спортувам чрез съзнателна концентрация, съзидателна визуализация и като общо медитация, с аудио-терапия и мантри! Спортува Съзнанието ми, иначе да си призная личния ми фитнес е разходка в парка или според обстановката. Толерирам дълбочинното Съзерцание и свободния полет на мисълта!...
7.От кога имаш сайт и пишеш в него/тях?
Имам сайт от  "100"години..:) В момента се обновява, а Посланията си отправям в социалната мрежа  „Фейсбук".

 Имаш издадени книги били има споменала заглавията и какво има в тях?
 Да, книгата ми "Живея с Вашата болка" /почти Изповед, с откровени нотки за всичко започнато някога, практики и лечебни аналогии.. / Имам още 4-5 за издаване с оформени работни заглавия, поезия и романи също.., и това е процес на пазарен механизъм, от години  "смазан" в страната ни..
8.Как се чувстваш по време на интервюто?
Чувствам се релаксивно и хармонично, с твоята компания винаги се получава оня приказен, балансиран интелектуален  статус...
9.Помниш ли как се запознахме и какво видя в мен?
Разбира се, че помня и бях впечатлена от изразеното ти духовно присъствие и забележително-умерен маниер на божествено - искряща Мъдрост!.. В теб видях неспирно излъчване, че знаеш Кой си и за какво си роден, с регистрирана целеустременост към езотеричната еволюция! Поздравявам те, че те познавам - страхотен човек и грижовно - съвестен приятел, теософ и духовник!...
10.Каква е тайната подправка за твоя успех?
"Любов е да раздаваш себе си без жал и мигом да забравяш кому - какво си дал!" /Надежда Захариева / Това е Любовта, тя е бисера на морското дъно! Аз Обичам безусловно, и не чакам да ми се върне! Това е Божия работа ! Не съдя никого и мога да Прощавам! Вярвам и благославям всеки миг! А, Любовта е алогична Сила! Чувстваш я, излъчваш, без да търсиш детайли...
11.Как приемаш живота си?
Приемам Го за Дар! И отговорност, с дисциплината на всеотдайност - да бъда необходима, което да ми носи Щастие!.. Старая се да бъда ценен Човек!
12.Какви книги четеш?
Чета непрекъснато по много книги наведнъж и знаеш ли "защо" ?! Ползвам терапията "Библиотечния Ангел", с няколко думи вземам с насочената си интуитивност  дадена книга и я обгръщам на произволна страница, а после откривам, как всъщност точно този отговор на проблема съм търсила..:) Ала, по принцип обичам познавателни книги, и бестселъри, които те държат в напрежение до последна страница.. Обичам този  "адреналин", като панацея е…!
13.От кога се занимаваш с Духовната сфера и какво ти дава тя?
 Не помня откога,.. разсмя ме.., от 27 год., ако трябва категория на отговор! " Светът е огромно огледало. То отразява това, което си. Ако си любя, позитивен и отзивчив, светът ще ти отвърне със същото. Светът е това, което си ти. " - Томас Драйър, писател / Моята работа ми дава криле за полет из просторите на Познанието, защото Душата ми е птица!
14.Как си почиваш?
Почивката е много смесено понятие?! Не толкова са важни часовете на отмора, а по - точно къде си, с кого и какви усилия полагаш за релакс.. Отдадена съм на работата си, и си почивам най-добре, когато знам, че през изминалия ден съм върнала нечия усмивка и помогнала на пациент, приятел, познат, случаен /а ,случайност не съществува ../ А, иначе.., какво му трябва на Човек: две топли очи, спокойствие и споделен Път към Мечтите?!
15.Какво представлява един твой ден от седмицата и един от почивните ти дни?
Няма разлика, почти..:) Просто планирам нещата си, като работни и лични ангажименти, с опит за съчетаване на полезното с приятното.. Но?! Оказва се, че БОГ винаги има решаващата дума ! Може да съм решила един ден да почивам, а в този момент да срещна просълзени очи, протегнати и умоляващи ръце и молба за помощ точно тогава.. Какво правя?! Избирам пътя на Мисията си, това е положението!
16.Как го постигаш щастието си?
Щастието не се постига, то се приема ежедневно и а него се работи! Благодарна съм на всеки Божи ден, от първия светъл лъч, играещите облаци по Небето, дочутата песен на птица и онзи толкова познат пламък на Сърцето, с топлата признателност, че ме Има и този ден пак ще кажа на любимите си същества колко много ги Обичам! Аз просто съм влюбена в Живота и съм извор от Любов, това е моя Избор!
17.Върху, какво работиш в момента,ако не е тайна?
Защо да е тайна?! Работя върху една пространствена продукция за лечение с Автология и Акватерапия, кристалолечение и етеричната функция на маслата / фитотерапия /, медолечение и преди всичко дистанционната аналогия на енергийна активация с енерго - сесии от разстояние...
18.Какво е за теб любовта?
Любовта е Всичко! Тя е Закона във Вселената!..Ако имаш любовта, не ти трябва да имаш нищо друго. Ако нямаш любовта, няма значение, какво друго притежаваш. /Отговорих ти и по - горе../
19.Вярваш ли в Бог?
БОГ за мен е смисъла и Пътя, Светлината, Вярата, Надеждата и Любовта! ВСИЧКО! Нито един мой ден не минава без светла Молитва към Него!
20.Доверяваш ли се на вътрешния си глас или се доверяваш на разума?
– Да винаги се доверявам на интуицията си, и се опитвам за себе си да разчета знака за дена, като потенциал също..
21.Какво искаш да пожелаеш на мен и читателите ми?
"Създайте определен план за осъществяване на желанието си. Не отлагайте, започнете веднага, независимо дали сте готови или не - приложете го в действие!" / Наполеон Хил / Това им желая и да се следват, да Бъдат безгранични, смели, честни и открити! И, никога да не правят онова, което не искат на тях да им се прави!.. Добри да са и любящи!...
22.Харесваш ли творчеството ми?
Не само, че харесвам Творчеството ти, ами много отдавна Те благослових да Продължаваш! Мир и Любов! Ти си призван и много харизматичен Човек, Слънце и попътен вятър във всяко начинание!!!
23.Колко време отделяш в ходене пеша?
Почти редовно ми се иска повече, но зависи от свободното ми време за деня, необходимостта и потребността на предварителните приоритети!..
24.Какво мислиш за нашумелите мотивационни програми за личностно развитие на Луиз Хей, Пол Маккена, Уейн Дайър?
Това са абсолютно потребни четива и насоки за "хепи - лайф" с база на Автогенен тренинг, което пропуснах да кажа, че е и моята насока.. Препоръчвам ги масово! Тъй като мисълта е енергия и е със скоростта на Светлината, и по тази причина, следствието е  "поръчката към Вселената". Така, че каквото мислим, това подбуждаме и към дело в реалността!...
25.Блог медията има ли бъдеще според теб?
Разбира се, че Има и все повече ще се разширява!Това е бъдещето и хората се ориентират към Интерактивна медия, а да могат да пестят и време, а и да се изграждат! Ти спомагаш достатъчно а това, пак те поздравявам.. сърдечно! БОГ е с теб, вярвай в Себе си!...
26.Благодаря ти за това страхотно интервю!J
– Аз благодаря също, защото за мен беше чест и удоволствие ! Моята божествена Същност, приветства твоята с "НАМАСТЕ"! Бъди благословен! А, сега и нещо, като подарък за читателите ти, от Хорхе Букай:
И, разбира се, специално за теб:
ЗАПОМНИ:
Ти си като рядък и скъп накит и можеш да бъдеш оценен  достойно само  от тези, които са истински  познавачи!  
"Истинската стойност на пръстена''
 Хорхе Букай
Аз благодаря също, защото за мен беше чест и удоволствие ! Моята божествена Същност, приветства твоята с "НАМАСТЕ"! Бъди благословен! А, сега и нещо, като подарък за читателите ти, от Хорхе Букай:
И, разбира се, специално за теб: Запомни:
Не спирай, стреми се, познай се, следвай се! Ти си този, който трябва да Бъдеш! Ти си Ти! / Това е друго мое мото!/ Благодаря ти!
….. Пожелавам на всички и на теб: светло, благонадеждно, свято и благословено Възкресение Христово! Да се Обичаме един друг, всеотдайно да си помагаме, с Добротата и Светлината на Сърцата си, по Пътя на Всеобщата ни еволюция и личностно Израстване! Мир и Любов Вам!... израстване