Разсъждения:Стремеж към космическо съзнание


към книжарницата

Тази книга е написана през далечната 2002г. и е втората ми книга. Нямам си и най-малка идея, защо книгите ми не излизат подред, а като, че ли в някакъв  „Божествен хаос”. Няма значение. Аз съм щастлив и от това разположение…
…Тази книга започна да е подарявам по случай 31-ми рожден ден/(на 28 ноември), които беше страхотен наистина/, към всеки един, които иска да се запознае с моето творчество.
…Графиките са рисувани лично от мен, защото тя е правена през периода, в които можех да рисувам. А сега мога само да се наслаждавам на това изкуство. Странно, но…
…Книгата(ми) е част от дълбокото съкровище на душата(ми), което открих и създадох.
…А последните четиристишия(от стр.58 нататък)са „подканящи читателя”да се замисли в дълбочина и ако иска може да разсъждава в писмен вид под тях. Направете го това е ваше право. Благодаря ви!