Филм с Елка Стефанова




Мисията, с която се ражда човек на Земята определя неговата дарба.
Дарбата определя развитието на логичната му мисъл.
Живота на земята е отговорност за всички миряни.
Всяко утро е индивидуална възможност за преоткриване на мисията ни.
Мир и любов са две понятия даващи импулса на стойностното ежеминутие.
Невидимата сила ме носи на своите криле и ми дава сили и знания, с които помагам на хората. Тяхната дълбокосърдечна благодарност е импулса да продължавам напред.
Ето ме пред Вас, понесла своята житейска истина на длан.Запазвам детския си ентусиазъм като спомен от снегопад, който топли сетивата ми.
Определям себе си като търсеща душа в името на добруването.
Добре дошли на моя Звездолет за ефирен полет и всеобхватен поглед чрез човешките възприятия в името на добруването.
На добър час в бурното море  наречено Живот , добре дошли на моя сал.
Любовта, която Бог вложи в душата ми е за всички вас единомишленици, инакомислещи и животворящи хора. 
(
22.11.1958 - 23.11.2021)

                                          http://elkastefanova.com/
Амин