Словото...


Словото идва от създаването на света. Имало е и епохи, преди това, където интуицията е била изразявана само в мисли, без слова и писменост.
Аз трудно се научих да пиша, но това не значеше, че не разбирах, какво става около мен. После ми беше трудно да общувам с хората/чувствах се като, че ли тъкмо съм излязъл от пещерата си/. Не знаех дали не съм бавно развиващ, като „се сравнявах” с другите, защото те се интересуваха от коли, жени, пари, а аз само гледах луната и звездите/сякаш човешките стремежи не ме вълнуваха/. Бях прав за себе си, защото аз търсех нещо, което нямаше начало, и нямаше край.
Словото, което се влива през канала ми, минава през сърцето ми и аз съм един щастлив човек. От как разбрах преди много дълго време, че Силата управляваща живота ми говори на езика на интуицията, осъзнах, че нямам много нужда от други излишни контакти с хора и за това сега изглежда, че още повече съм се „отдръпнал от тях”. Може би на пръв поглед да е така, защото контактувам с малък брой, не защото те не ме търсят, а защото аз не желая да общувам с всеки. Намирането на пътя ми коства години лутане, което се стопи с времето и се оказа една малка и незначителна фаза от моя живот.  Сега дори това слово по някога се превръща в бреме, защото душите на хората докоснали се до мен искат в пъти повече от колкото могат да поемат като товар, защото и добрината тежи, повярвайте ми. Започнаха и предателствата спрямо мен, но искам да кажа, че сърцето ми е в мир с мен, но  постъпките на хора срещу мен, ще бележат техния живот обратно.
Когато нямах  среда, я създадох, когато нямах език го създадох, когато мислех, че нещо е невъзможно намерих начин да го създам. След намирането на начина се появиха и всички други неща, като: помощ от публиката, реализиране на мечти, и един чисто нов живот. Словото е едно от най-силните средства за създаване и разруха, за това има мигове в, който предпочитам да мълча и да водя вътрешен спор от колкото да разруша нещото пред мен. Сега отново ми предстои път по който съм искал да извървя още преди години, но чак сега имам тази възможност. Целта е намиране на  още по-голяма близост на знанието, докато се превърне в слово. Преобразуването на нещата става в сърцето, а за да има това трябва чиста среда. Чиста храна, мантруване и пречистващ  среда  във вид на помощ.
Аз съм Христо от Лясковец.