Здравей...


очаквам те,бебе

Здравей. Дори не те познавам и не знам, как да те назова все още. Но ако ми позволиш да те опозная и ме допуснеш до себе си, мисля да се опитам да се справя. Наистина си нямам и на идея, дали ще се справя като баща, но силно се надявам да бъда добър по грижите към теб. Не знам дали познавам майка ти, която ще те роди дори, но, ако е тази, жена, която ми взе сърцето ще е супер.
От близо година сякаш се появяваш все по-често и осезаемо около мен като нещо очаквано и допълващо ме. Странно усещане имам и днес докато се разхождах в гората се питах, какво ли ще е когато един ден прочетеш статията за себе си написана от баща ти, без дори да те е виждал още. Наистина не знам, какво е да си физически баща на едно дете, но мисля да се науча и да  ти дам   живот и време да го живееш. За първи път ми е, да пиша такова нещо и малко ми е неловко, защото тук нямам опит в това и стъпвам доста неуверено, както ти когато ще започнеш да ходиш по земята с твоите крачета. Наистина дори не знам, как да си те представя, освен, че може да си с къдрава коса, като мен/когато съм бил дете/, но все повече усещам, че се приближаваш към мен.
Мисля, че ще бъда много щастлив и треперещ от мигът, в който знам, че идваш, както главния ми герой Даржан Харч от книгата ми Африка в моето сърце/написана през 2008г./. Мисля да те науча да правиш чудеса с ръцете си, както аз. А се надявам да имаш очите и сърцето на майка си, за да виждаш добре, да избираш и да побереш нещата, който ще те заобикаля в него. Нямам си и на идея, колко време ще мине от как напиша статията за теб дъще, и кога ще дойдеш тук при нас, но когато и да е това тя ще те чака. Тя е посветена на теб още от мигът, в който те почувствах в сърцето си, че ще те има. Явно може би по физичните закони съм готов да ти бъда създател и баща. Надявам се да приемеш факта, че баща ти е просто човек с разностранни интереси: йога, фитнес, масажи, писател, лектор и още много други неща, който не касаят другите. Не мога да ти обещая живот като „на звездите”, но мисля, че ти знаеш това по-добре от мен, защото не ти е за първи път да идваш тук. Но ще се опитам да бъда…
…да ти бъда просто баща. Обичам те!