Виждаш ли го...


виждаш ли го...

Виждаш ли го този младеж-попита сервитьорката в кафето един човек.”
„Да-виждам го и какво от това?”
Как какво, както го гледаш така приличали ти на милионер?”
„Не-отговори тя. А как толкова млад човек може да стане милионер, а аз нося кафета по цял ден?”
Ами до колкото чух от близки до него хора е „депозирал” едни пари, а на тяхно място е спечелил истински и сега харчи и не може да ги похарчи, защото те ставали с всеки ден все повече и повече.”
„Как е възможно това, не беше ли това някаква измислица с мечтаенето и бленуването на пари и какво ли не?”
Не, не е блян, а нещо съвсем реално и явно, защото той е казал на един мой приятел, че ще му става неудобно когато го среща и ще иска да го почерпи винаги, защото му е признателен, когато е нямал никакви пари в джобовете си преди години. Няма как да повярваш сега на това, че той не е имал някога пари, но след като разбрах, че дори е загубил някой неща, който не потръгнали успял да излъже съзнанието си и да го настрои на правилната честота. Нищо не разбирам от тия думи, но така говорят хората чули го да споделя от време на време.”
„А, вие от къде знаете за него?”
Ами аз съм неговата душа и понеже разбрах, защото той почувства нещо към вас и аз дойдох да ви поканя на чаша чай след работа. Ще приемете ли?”
„Вие сте неговата душа и как точно става това, той да е на масата, а вие тук да сте по истински от него?”
Ами те и за „депозираните пари” не вярваха, но той им показа, как на шега и с няколко реда, направи цяло състояние. А ще пиете ли чай с нас?”
„Според вас, т.е. него! Обърках се кой, кой е?!! Ще пия чай с вас-както се изразих те.”
Това се роди, днес/30.01.2012г./ вечерта в 19:10 под душа… Много бързо излязох от там за да запиша, редовете и да не пропусна нещо, както го видях и сякаш разиграх в съзнанието си. Това е свързано с моите депозити, който правя всеки ден и за мен е чест да ви кажа, че това, колкото и да само в съзнанието ми е на пътя ми и си се случва сега. А дали ще пиете чай с мен това е много интересна тема…
Аз съм Христо от Лясковец.