равносметка



равносметка
кликни тук 
32-та ми годишнина, ме завари малко тъжен, че не мога да го споделя с любимия човек.
Направих си една малка равносметка, за нещата, който съм направил. За тия години се оказа, че съм постигнал интересни и забележителни неща, но оценени от малцина, и какво от това.
През 1996-97г. започнах да изучавам масажите в тяхната дълбочина. Не знаех почти нищо за тях освен „за Стискането” и „отлепянето на кожата”. Мина време в четене и дойде мигът да покажа все нещо от прочетеното. Появиха се първите противоречия, дали ще се справя.  Пръв под ръцете ми легна треньора ми по бойни изкуства в залата ни след тренировка. Вярно е, че бях умалял, но имах поле за изява. След като свърших той каза, че може да направим тренировката, която свършихме още веднъж/нищо друго не каза/. По това разбрах, че съм тръгнал вече по пътя си. От тогава до сега/2011г./ минаха някакви си 16г. и аз съм щастлив, че ставам все по-добър в начинанието си. Вярно е, че имаше мигове, когато се срамувах от избраната от мен професия „масажист”, защото я свързвах с „червените фенери”, но това си беше само вътрешно не решено от мен разногласие. Изкарах след личния си ентусиазъм курсове и дипломи за различни масажи, но  да си призная няма по-добър масаж за мен от смесица м/у масажни техники от: шиатцу, тай-масаж, класически масаж, рефлексо-терапия и да не забравяме вътрешната чиста енергия. Всичките тези стилове ги сглобих, оформих и  се получи стилът на Христо от Лясковец. Едно лично послание имам към всички: Научете са да управлявате личната си енергията и тогава учете „масажни техники”, защото иначе не правите нищо съществено от ръкомахане на похвати/показност/. Дипломите не правят масажа, както и книжката не кара колата.
Дойде време през което станах и добър и известен, но аз лично си останах все същия от както започнах, защото не спирам да се упражнявам и практикувам. Оказа се, че няма как да си: Хвърлил енергия и желание, като ресурс и да изчезне след това в пространството. Но си има условие, че без постоянство и последователност нищо не става в която и да е област на действие.  Бойните изкуства, йога, и др. занимания довеждат до прилив на енергия в тялото и от там вие определяте  за какво ще го ползвате, е аз избрах да правя масажи и да пиша книги.
Моят стил на работа  се различава от останалите по това, че:
1.Обединявам няколко стила масаж в един сеанс.
2.Още по време на масажа вкарвам „тежката артилерия” енергията ми така, давам повече от цената.
3. Индивидуалния подход е задължителен при мен. При мен се прави масаж, а не други „освобождаващи действия”.
4.Обръщам внимание, но не толерирам капризи. Всяка процедура е уникална с това, че стилът на работа е изпитан и действащ.
5.Не съм пицар, че да слагам повече кетчуп, но масажът на тялото, който правя се усеща и в душата. Така, че масажа ми е две в едно.