Писателската ми страница...


Здравейте, днес ще ви запозная с моята писателска страница.
към страницата ми
Тук можете да намерите всичко онова, което пиша и помествам само тук, защото така съм сметнал за необходимо. С времето намерих много хора, който наистина искат да ти помогнат да изпъкнеш, да се гордеят с теб, да те аплодират и да те поздравят за успеха ти. Отдавна зачеркнах другите в списъка, които пък искаха да не успяваш на никаква цена. Напук на подложения крак научих, че трябва бързо да забравя и простя за нанесеното ми поражение, защото докато аз се тровя оня от среща може да играе хоро/ и да не му пука за мен/. За това „свободно-почеши коня”.
Днес със създателя на интернет книжарница pechatnaknigi.com  до променихме визията на писателската ми страница и тя стана още по-приветлива за посетителите. Вярно е че показва, моите книги и подтиква към закупуване, но искам да кажа, че аз „не карам” хората насила да купуват, а ги оставям да осъзнаят нуждата от моето творчество, което е доста магнетично и зареждащо не само на един етап от тяхното развитие.
С годините на изучаване на МЛМ-маркетинга разбрах, че няма нужда да насилвам нещата и да продавам на „всяка цена”. Благодарение на това научих, че е по-важно да провокирам интерес към даден продукт, от колкото да им го натикам направо в лицето. Отказах се от агресията в продажбите още в мига в които разбрах магията на продаването. Тя не е да вземеш на човек парите/няма значение дали са последните или поредните/, а да придадеш стойност както на неговия живот така и стойност на продукта или услугата в него. Оттук нататък нещата са как да кажа, прекрасни.
Да превърнах се от драскач/на белия лист/ в писател, който мина бариерата на минималния тираж и се е устремил към нещо, което наричат „успех в творчеството”. О тук ще си позволя да благодаря на всеки докоснал се до нещо, което съм написал, направил масаж или друга моя услуга. Желая ви приятни мигове на стената ми…