С пари или без...


С пари: Може би с пари, да уча в училище да не правя грешки докато пиша. Може би с пари ще има повече реклама въпреки, че може да не струва и 5 пари написаното. Удобства, капризи и някак да прося уважение от някого не ми е присъщо. Даром средствата не са ценни или оценени достатъчно и нямат същия вкус. Обеден съм, че едно е само да искаш или мечтаеш, без да направиш и преведеш в действие мисълта си. За, какво ти е да мислиш, като си парализиран от към действие. Имам много модели за пример относно това, но няма да изпадам в подробности. Нищо не променят парите освен, че може да платиш на друг да ти свърши работата, а ти пак увисваш в незнание.
Равносметка: След осъзнаването на принципите, който влияят на моят живот се оказа, че с пари или без, ти може да си или да не си творец. А дали чуваш или се доверяваш на вътрешния си глас не се влия от пари, а само от сетива, който са подвластни на душата ни. Вярно е може би, че нещата стават по-бавно без пари, но и това е относително. А това с бързане с цел доказване „вижте ме” е ала, бала според мен. И животните съществуват в гората, но не ми се обаждат, като се разхождат или си определят срещи. За това не съм сметнал за необходимо, да давам отчетност на някого с какво темпо ще създавам моите продукти. Много хора помогнали ми с различна по вид помощ са получили от мен дори в пъти повече възвращаемост, който надхвърля услугата им към мен. По някога няма, как да бъде пресметнато или изчислена изгодата ни спрямо другия, но пък и медали не давам. При мен се оказа модела: „Ха да те видя, как ще се справиш без да ти се плаща, и когато се докажеш или покажеш, какво можеш, /без мотива пари или награда/ на базата на показаните умения и таланти може да се вижда и сяда на масата за преговори.” В бойни изкуства има йерархия, която се зачита и уважава, има дисциплина и, които не може да приеме указанията, не е за тук/в моя отдел/.
Аз приех шлифоването на писането да става от най-големия учител Животът и само той може да ми даде, нужното Време. Времето е пари, но не всичко може да се купи с пари, а с повече пари си загубваш тотално времето си. Забелязах, че хората искат да забогатеят, за да не правят нищо след това. Е „това е много як мотив.”