בת ים-„Бат Ям” – Момичето на Морето.


обичам те

Създаването:  Днес ще разкажа, как се създава една моя книга. Ще разкажа за 14-тата си книга, която е със заглавие: „Бат Ям” – Момичето на Морето.
Тази книга се роди, малко след като се запознах с главната и героиня. Още не бях сглобил и завършил 13-татат, но се появи 14-татат и нямаше време за почивка. Събитието започна през 2010г. един ден след рождения ми ден на 29.11.2010г. Жената харесала, написаното от мен, че подаръците продължават и след рождения ден и аз от там я заговорих и започнахме да си пишем. Не се познавахме до този миг/но сякаш не беше съвсем вярно това/. От този момент нататък си разменихме скайповете и започнахме да говорим на живо. Всеки започна да си разказва историята на живота и аз като чух нейната поисках да я опиша в една моя книга. Дори не подозирах,какво ме очаква. Така с времето аз разбрах всичко за нея и тя разбра всичко за мен и някак се привързахме един към друг, търсехме се като, че ли не можем един без друг.И от непознати станахме по-познати от всеки друг. Та ние наистина не можехме един без друг. Въпреки, че аз си мислех, и зачитах друга жена в живота до този момент, тя търпеливо ме изчака и с такова търпение ме обгърна, че моето внимание, което и обърнах в началото бледнееше пред това. Обичта  и се зародила още щом ми видяла очите, а аз дори не забелязах от начало, че това е така, защото бях заслепен по нереализираните ми чувства към другата. Но не бях срещал толкова търпелива жена и да ме обгрижи и изчака да се осъзная, че има човек, който ми показва чувствата си свободно и чисто, а аз трябва само да ги приема. Но аз се съпротивлявах-признавам си. С времето сякаш се предадох и затворих старата страница на чувства, който давах само аз, другата дори не ги вкуси. В един миг аз се оказах влюбен в тази така търпелива и обичаща ме жена. Какво са годините и разстоянията в който се различавахме в един миг. Та сърцата ни бият в една честота и се търсим като живителна капка вода. Преминахме през часове, дни, месеци и скоро направихме една година от как се срещнахме и отдадохме един на друг. Въпреки, че знам много за любовта, се оказа, че знам само, как да я давам/поне съм се научил след всичките откази до сега/, но не и какво е да ми дадат така на мен. За първи път виждах, усещах, бях докоснат от нея и се разтворих.  Редовете в книгата ми се записваха сякаш сами и мисля, че не аз пишех книга за нея, а тя пишеше в моето сърце върху мен/моделираше ме търпеливо/. Не бях далеч от истината, защото чувствата ни един към друг растяха и сега са най-важното нещо. Търсим се, защото се обичаме.
Промениха се много неща от как се запознахме с нея, но тя наистина взе сърцето ми и сега е негов господар. Обичан и обичащ се оказах в един миг, а книгата се оказа най-малкото нещо от срещата ни заедно. Вярно е, че е на хиляди километри, вярно е, че се докосваме веднъж годишно, но явно това е част от нещо голямо и истинско-наречено любов. Тя промени дните ми, желанията ми, страстите ми, копнежите ми с лека ръка и ги засили, че по някога ме изгарят от вътре, а не мога да се заситя без нея. Очите и, лицето и, тялото и, миризмата по кожата и, сякаш оставиха трайни следи в сетивата ми и всеки миг на мисли по нея се завръща всичкото това за да изгради образа и пред мен. Но сърцето ми така тупти, когато се появи тя, че не ми е нужен спомен за нея, защото ние сме реални, живи и дишащи хора, който се обичат. Намерихме се в житейската мъгла и това е най-важното. Обичам те и туптиш заедно със сърцето ми в една честота.
Така след една година на прекрасни отношения книгата се пише сама и е възможно да има втора част, защото, както ние сме прекрасни така и книгата е изпълнена със заряд на любов. Обичам те, любов моя от цялото си сърце. Това е в твоя чест и е от сърце!