По Христо-вите стъпки


кликни тук
По неговите стъпки. Родих се обикновено момче с обикновено детство, но се оказа, че не беше съвсем така. Непримиримостта ми беше нещо, което не ми даваше покой с годините. Чудех се, защо е така, но наистина не знаех отговора. Така през 2000г. когато започнах да изучавам йога се докоснах до нещо прекрасно, което ме ощастливи. Тогава скъсах с всякакви компании и се отдадох на практикуването на йога и започнах да пиша. В медитациите ми доста често се появяваше енергията, която ме съпътстваше но сякаш бях забравил за нея и не я разпознавах. 2003г. написах и книгата за него/Галилейския учител/, която тогава си мислех, че веднага ще види бял свят, но както не веднъж казах книгите ми се появяват в някакъв „божествен хаос”. Противоречивите писания за него, са за масовото потребление, но аз знаех, че това не е така и започнах сам да проследявам и медитирам над това. Излизаха стъпките му, а те сякаш бяха изтрити от основната информация за него в Евангелията. Вместо да вървя по следите му се оказа, че това пътуване заприлича на пътуване към мен самият-навътре. И колкото повече навлизах към себе си, толкова повече намирах следите все по-ясно от предната. Не исках да се примиря с това, че той просто така го е „нямало няколко години”. Намерих годините, намерих стъпките, но не знаех, какво следва оттук нататък. През последните няколко години от как написах книгата си за него, не  спрях до тук, а написах втора книга обвързана със закона на любовта/развиващо се в Израел/. Няколко човека ми „предписаха”, че ще вървя по неговите стъпки, но аз си мълчах и не исках да се издавам, че това го знам. Атракцията и самото изживяване отключват съвсем различно нещо в мен и душата ми, за което мога само да благодаря.
По Христо-вите стъпки нe се върви лесно, защото чистото сърце е задължително, а трудността  на душата се избягва в реално време-днес.
Няма прав път към вътрешното щастие и мир, но пък дори и търсещ човек се успокоява и намира своят мир. Аз намерих своя щом намерих следата, която ме води и днес.
Аз съм Христо от Лясковец.