Нулева ефективоност


кликни тук

Нулева ефективност. Оказах се прав за много неща и вътрешното чувство не ме лъже или подвежда а отдавна е в синхрон с мен. С времето когато се захванах с нещата, който правя сега не срещах кой знае, какво разбиране, защото се оказа, че битува нещо много интересно в умовете на хората: защо точно ти; кой ти позволи да го правиш; имаш ли си представа, какво правиш и дали големите риби няма да те изядат; Все въпросителни без отговор за мен, защото не точно аз го задавам когато се сблъскам с  нови познанства.
От как намерих себе си, не се нуждая от ничия оценка или одобрение да правя, каквото и да било в писането си, в масажите или с маслото, което създадох. Вярно е, че заряда вкаран и съхранен вътре няма как да го придобие никой, ако не е чист по душа и приел дара от мен. През годините се срещах с много хора, който искаха а неможеха, а можещите си тръгваха от сцената и търсеха друга. Не спрях да се боря за миг и естествения подбор на хората беше факт в моят живот. Едни идваха, а други си отиваха. Не успях да задържа всички, защото мнозина се оказаха сметкаджии, други надделяваха с любопитството си, а трети искаха да могат да получават наградата за моя труд. Още щом разбрах това приложих „масово изчистване на килера” за да има място и за новите ми контакти. Сега в днешно време все още има хора, който си врат носа за да знаят, дали съм добре, зле и т.н. Искам да им кажа, че всичко е наред и ще става все по-добре, защото намерих своят най-добър партньор, който ми дава всичко онова от което имам нужда.
Най-малкото тази година, ми е година на страст и силно творчество, защото докато пишех 14-тата си книга „Бат Ям”- Момичето на Морето завърших 13-тата си книга Клиент№1/опасна близост/-продължението, издадох 5-те книги на леля Веска, помогнах за 2 от книгите на Елка Стефанова, и Венци Кираджиев и написах множество публикации. Вярно е, че не открих път към мнозина на който отказах, защото не е нужно аз да изнасям всичко на гърба си, за тяхното недоверие и страх, защото, който не вярва на себе си, не е нужно да си прави труда да ми вярва на мен. С мен се работи добре, но не на всеки ще му позволя/вече/ да се докосне до мен, за да не се съобразявам/най-малкото/ с всеки.