Равно-сметка-та...


Преди време си мислих, че е достатъчно да си различен. Само, че май се бях заблудил, но се опомних и продължих нататък.


Христо от Лясковец
Равно-сметка-та за тази година е доста висока и тази година беляза хода на още повече творчество и за мен е чест да споделя тези постижения.

1.Книгите ми в www.slides.bg се четат и посещават с хиляди. Някой от книгите ми се свалят свободно, защото ми омръзна още преди време да чакам аз някой да си купи нещо от мен дори без да го е прочел. Е, не става така. За това смених политиката си.

2.Издадох 4 книги и паралелно с това работя по още две-три за другата година.

3.Направихме представяне в София в Столична библиотека на книгата „Христо от Лясковец и Приятели“ с една мацка скъпа на сърцето ми-Мария Янакиева и заедно с нейната стихосбирка „Диви цветя“ стана нещо прекрасно. Благодарение на нея се случи почти всичко и за мен е чест да и благодаря и от тук. Този миг го чаках цели 12-сет години-признавам си.

4.За 7-8 месеца новия сайт www.floransmedia.blogspot.com който създадох мина цифрата от: 27.505 посещения. След затриването на предния ми сайт от човек на когото разчитах, но сбърках. От тогава не разчитам на уменията на ничий „специалист“ за да ме насочва. Следвам само собствения си път и напук на „новобранските“ ми познания нещата стават все по-добре.

5.Пиша за удоволствие, защото това ме прави щастлив. После осъзнах след 12-сет години, че по време на предните години съм си бил сам терапевт сам на себе си. Пиша за пари, защото продавам своите книги и не само в страната, а от 3-4 години книгите ми излязоха извън страната. Христо от Лясковец преди 4 години излезе от града си/като очертания/ и продължава напред.

6.Така, се случи, че на 33-я си рожден ден си подарих 20-тата си книга, която събрах най-четените статии в сайта ми, и който събраха овациите на много хора, чрез обратна връзка от тях. Исках самата рождена дата да бъде запомнена с нещо уникално. И по-добро от това не ми роди главата на този етап.

7.Отървах се от една „псевдо любов“ благодарение на една песен на Хулио Игласиас, за което му благодаря. Макар, че когато я е изпял за първи път през 1972г. аз дори не съм бил замислех още.

8.Влязох истински в собствения си творчески Ренесанс и за мен е чест да го споделя. Помогнах на много хора да бъдат себе си и да не се притесняват да творят, пишат и да продължават. Насърчавам ги.

9.И някъде между другото се впуснах в друга прекрасна, стилна и чиста връзка, която ме стимулира да разцъфна и да извадя истинската си същност на показ. За мен е чест да бъда това което съм в тази връзка.

10.Подготвям за новата 2013 година книгата си МАХДИМ, която е нещо различно от досегашните ми и книги и писана някога от някого.

11.Откри нови подробности за вселенските закони, който прилагам всеки ден в човешкия свят и някак успявам да спазвам човешките закони.

12.Създадохме етикети за маслото и виното ми. Успя да „облече“ маслото от джоджен в стилно шишенце, по което модел сега се подготвя и кутийката му. Всичко в това е ново за мен и това ме радва, защото попива само информация от която имам нужда и тя се появява винаги на точно място в точното време за мен.

13.След като разбрах, че за мен и моят свят всичко е Възможно се устремих да продължавам напред. И колкото и книги да съм написал, колкото и продукта да съм пуснал, колкото и вериги салони да съм създал и обучил персонала им, все се оказва недостатъчно за една душа. Душа, която няма край, но има цел и просто я следва.

14.Не си спомням през годината, къде какво съм ял, но пък си спомням и пазя дълбоко в сърцето си миговете на реализация на дейността ми и така стъпка по стъпка. Хубавото се случва сега в настоящето. И продължавам да медитирам.

15.Имаше хора с който се сбогувахме, защото няма да позволя да се облагодетелстват от нещо, мое, което те искат да ползват просто така. И още повече да ми определят моята насока и да ми казват в моя свят как да правя нещата. Объркаха се не им се сърдя. Благодаря ви, че напуснахте живота ми…

Аз живея със страст и цел…
Аз съм про-буден, целеустремен и жив.
Аз съм свободен да бъда себе си.