Винаги съм искал да ме обичат...


Винаги съм искал да ме обичат, както аз обичам. Да мога да давам и да ми дават това от което имаме нужда един от друг. Но за пореден път в живота ми  получих обещания, лъжи, оправдания и накрая ме изкараха виновен, че се държа лошо. А, как би се държал човек, който го лъжат или заблуждават с думата: обичам те! А спим с други в друго легло на друго място. Това е „повече” от което мога да понеса. Слушах думи от рода на: „ще ме загубиш само, ако ти пожелаеш”, но това са поредните глупости изречени в паяжина, защото така е изгодно. Още когато тя си отиде от мен се питах, как ще реагирам, когато разбера, че тя спи с тоя човек, а ме лъже, че ме обича. Да може би един ден щеше да е нормално за нея да ми сервира, и че е бременна дори от него-и тогава се питах, какво ще правя аз-как ще го понесе-това. Е, Господи, какво е това любов, след като ти казват в очите, че те обичат, а в същото време дрън-дрън. Мислих си, че като порасна и не бързам в дадена „връзка” ще мога да се справя и да се разгърна с целия си потенциал, а тук стана нещо странно. Уж всичко изглежда добре, а се оказва, че някой цели да си оправи положението в живота и да си кара интереса. Е, получи се. Написах синя книга за любовта по този въпрос и исках да бъда щастлив да мога да го споделя с нея, но сякаш всичко отиде по дяволите.

Може би тя има право да се държи така с  мен, защото никой не се е държал мило с нея и тя не вярва на никого още повече на себе си, но аз нямам  вина, за това, че никога не е живяла собствения си живот, а винаги живота на другите, какво те кажат. От нея, както казва тя, нищо не зависи-никога.

За първи път Господи, не знам, каква е тая любов-наистина незнам и от тук нататък виждам само въпросителни, на който дори отговорите не ме интересуват, но пък се сетих за отлаганото пътуване, което искам да направя с под съпровода на Pinta, Nina, Santa Maria –Vangelis. Така, че не ми остава нищо друго освен да оставя случилото се на Вселената и да продължа своето пътуване. Може да е болезнено, но да ми казват, че ме обичат, а да се омъжат за друг е предателство. Простих си на себе си, че повярвах, другото не е моя грижа.

Изненадах се, напоследък, как можеш да обичаш, а да те боли за Бога-то това си е гадост. Имах възможността да се отдам за пореден път, но няма да позволя някой да ме прави на глупак или да ми вменява „псевдо любов”-не на мене тия. Не ми е за първи път да ме отхвърлят така или да ме използват по най-жалкия начин с паравана на любовта ми. Слава Богу, не съм наивник, че да вярвам, че все пак нещо ще се промени или оправи за напред в тая ситуация.

Просто исках да бъда себе си и без значение колко дарби или заложби ми е дала Вселената, без значение колко пари имам или нямам, да обичам и да ме обичат. Това толкова ли е много, бе Господи….Е, то явно се оказва, че това скъпо удоволствие няма, как да го поискам от евтини хора. Може и да нямам голямо образование, но и не се е родил човек, който ще ме прави на глупак. Просто не съм съгласен с това….

P.S.: Благодаря поне за хубавата книга, която написах, хубавия спомен и на корабите, който ще плавам от тук нататък.