Дневник на "Твореца в Теб"- книга

Дневник на "Твореца в Теб"

Сега всички ми казват, че съм талантлив, след като видят постиженията ми, но, за Бога не е така. Не съм стоял нито един ден и винаги съм търсел своето развитие.

Няма, как да изкажа и обясня, как съм стискал зъби за да не се откажа, защото виждам как пред очите ми не вярват, смеят се, подиграват ми се….Това не е от най-лицеприятните ми мигове, но сякаш нямаше как да подмина това. С думи това не се описва, но спомена остава за времето през което си минал. Сега вече те гледат с други очи след като си направил създал толкова книги, на тия 33 години. Много важно, че съм ги създал след като когато съм искал да споделя с близки хора те просто ги е нямало до мен. Какво от това, като си звезда за другите а за себе си си просто един обикновен човек дръзнал да направи това, каквото иска.

Извървяването на пътя е наистина интересно преживяване и понякога е нещо което трудно се преглъща, но, какво от това. Днес  е 9 август 2012г. записах клипа с работния вариант на корицата на 16-тото ми произведение: Дневник на „Твореца в Теб”. Оказа се, че това е толкова по-силно от мен, че появили се в съзнанието ми три пъти зарязвам всичко друго, което може да чака и за захващам с със създаването на така наречено нещо, което иска да се роди. Не чакам втора покана, не търся разрешение от някого, за да творя и не държа на мнения или високопарни оценки от някой „критик”. Това съм аз Христо от Лясковец и преди и сега съм си все същия, защото творя и продължавам.

Ето откъс от книгата ми………..

Вместо увод:
През 2002-2003г. написах книгата „Разсъждения:Стремеж към космическо съзнание” без да подозирам нещо, което през погледа на времето установих. Стилът на тази книга е такъв, че когато и да бъде прочетена винаги е в „актуално сегашно  време”, което ме изуми, защото когато я писах не знаех, че дори правя това. За пореден път усещам ръката на „вдъхновителя” докато я пишех, защото за 23 годишен младеж не бях сигурен, че това са мой думи.

А сега през 2012г. на 04.август по време на поредна разходка в гората се появи идея за продължение на тази книга, но с акцент върху творческия порив на душата, която прави шедьоврите да говорят сами. Така извадих джобното си тефтерче и записах заглавието: „Дневник на твореца в Теб”/място за вашите лични постижения/. Така се обособиха нещата и през цялата разходка вървях и пишех, каквото ми се появи за да бъде споделено навън. Прибрах се и вече знаех, че това ще е творчески дневник на твореца в мен/нас. Залових се за работа и зарязах всичко друго, което може да почака, защото щом нещо се появи три пъти в съзнанието ми и то за толкова кратко време, просто бива започвано на мига от мен/не чакам втора покана/.

От тук нататък всеки поема по своя път и искам само да пожелая успех по пътя на всеки един търсач:

„Важното е да си щастлив, когато започнеш този процес, защото когато си в него друго състояние няма. Просто бъди”.