Революция в тяло и дух с ТианДе


За мен беше чест, че на 16 август 2012г. в София се срещнах в открития офис с TianDe.

Открито ме спечели моя спонсор за точно 10мин. Не съм балък повярвайте ми, че да се поддам на толкова бърза манипулация но ми хареса, че той използва моя подход за действие: „Още в първите 10мин. се разбира дали с този човек може да се върши работа/оттук/нататък/”.
А още с влизането си в офиса, човека/Жоро/движейки нещата там ни посрещна топло с моята първа регистрирана приятелка.  Разглеждах като малко дете всичко, защото наистина нещата са нови за мен.  Имаше и мигове на смях, защото аз харесах масата в офиса и след като получих разрешение да я снимам направо  легнах на земята за да я снимам без да се притеснявам, че съм в офис или, че съм облечен официално. Седнахме и като за добре дошли домакинът извади трите стъпки за ръцете и ни направи такъв жест и подарък, че аз нямах думи.

-първа стъпка: пилинг с грозде/Универсален пилинг „Грозде”/ код: 30205-120g (от каталога)  слага се малко в ръцете и се разкарва с движения наподобяващи миенето на ръцете. Има богат избор на продукти за пилинг-просто това ползвахме сега. Върху лист хартия на масата се виждаше, как продукта маха направо мъртвия слой от кожата ни пред очите.

-втора стъпка:  сол за тяло/ Сол за тяло „Медена праскова”/ код: 30213-380g (от каталога) тоново с движения наподобяващи измиване на ръцете с вода се разкарва сместа за да довърши започнатото и да омекоти самите ръце.

Следва обилно измиване под течаща вода и подсушаване.

-трета стъпка: млечен крем/Млечен крем за ръце/ код: 40101 380ml Слага се малко в двете длани и отново с вече познатия ви похват наподобяващ измиване на ръцете разтърквате обилно може и динамично до крайното му абсорбиране.

Държа да отбележа, че това е компилация от продукти, но има и такъв цялостен продукт за цялостна грижа Комплект „Копринено съвършенство” /в удобна козметична чантичка/ код: 43301 500g

Знаете ли, аз като масажист от 17 години си поддържам ръцете с продуктите, който ползвам, но тук бях меко казано удивен от подредбата на продуктите в стил ‘сборната компилация’. Все още не познавам човек, който да не иска да направи нещо ведро и  свежо за себе си, но тук ще е очарован-признавам си. Аз съм мъж и се изненадах от продуктите-ами наистина си действат като по часовник. Не правя само реклама на продукти-те а си изливам душата, защото нещо трогнели ме аз се раздавам докрай към него/а то вече ми подейства-но пак  и пак се връщам към него/.