Не на Мигрената и Главоболието!!!


Не на Мигрената и Болките в Главата!

От как се докоснах то тази фирма ТианДе  не спирам да се радват сетивата и душата ми. Далеч съм от събитието да ви манипулирам или настройвам, но тук споделям опита си. Днес ще споделя нещо за болката в главата. Събудих се с главоболие и то сякаш дойде по поръчка за да мога да пробвам продукта Wutong-код:30104. Срязах едното  тяло и си изрязах две купчета. Отлепих лепенката и си ги залепих малко над веждите/да не е непременно на слепоочието/. Нямах търпение да видя, как една  проста на пръв поглед лепенка ще ми подейства така и ще ми помогне.

Минаха 15 минути и главоболието ми взе наистина да се разсейва. Странно, но факт. И малко след това нямаше спомен, от главоболието-признавам си.

И както казват: няма мигрена, болки в главата, синузит, схванатост от климатик, мускулна треска/спектъра е голям и ще говоря много за това с времето/