Да си нинджа в мирно време или....


Просто да създадеш нещо…

Да си нинджа в мирно време или да си пиеш кафето в МОЛ–София със създателя на Slides.bg. Така днес ще разкажа за едно значимо събитие в моя живот. Здрависах се, прегърнах го и пих кафе с Любо Стоянов или иначе казано мозъкът на операцията.  От как преди близо две години разбрах за него и сайтът му, аз станах един много,ама много ревностен почитател и „използващ” създадения от него продукт-Slides.bg.

И докато съм в София се замислих с кого този път мога да споделя едно кафе. Е, неговия образ просто беше първи. Обменихме няколко съобщения в скайпа и се разбрахме да се срещнем пред мола. След заредения ден до пръсване и намагнитизиран още толкова си мислих, че няма, какво повече; Е, има. Седнахме в Heppy и застъргахме лафа. Една красива мацка дойде да ни „обслужи” с поръчката а ние си лафихме. Е, не крия, че си търсех с поглед тая мацка, защото имаше много стил в нея-перфектна беше.

Така на срещата с него си позволих да му разкрия една достатъчно свежа новина поради, която съм в София и в която той има пръст, но все още не знаеше. Благодарение на Slides.bg попаднах и се влюбих буквално в това списание-сефте ми е. Помечтах, колко е хубаво да мога да се свържа по някакъв начин с това списание и да пиша за него. И нещеш ли мамка му, така си стана. Абе внимавайте, какво си пожелавате, хора-случва се!!! И вече вече от как започнах минаха два месеца и дойде мигът да си взема първата заплата и да се насладя на мига да си харче с кеф и да споделя топ-новината със виновника Любо. Благодарих му признавам, защото благодарение на него и неговата креативност Христо от Лясковец получи много по-широк спектър на познаваемост в ефира на света. Той много се зарадва, защото това си беше събитие. И той сподели, че ще опише този случай в неговия блог, за който аз дори не знаех-мой пропуск.

И забихме в Heppy една прекрасно новина, която те първа ще отеква във времето и пространството, защото това си е едно прекрасно чудо в моя живот. Просто се случи-избухна и аз се разтворих и слях с процеса.

Ще си оставя другото, което си говорихме за мен самият, защото не е нужно да осветлявам всичките си емоции пред никого. И искам да кажа само: „Хора действайте не спете, защото докато спите, някой действа смело”. А и друго си е да ти кажат в лицето, че помагаш много за популяризирането на Slides.bg в ефир с авторски материали и книги, каквито излизат от мен. Ама, как не, за мен е чест да го направя, защото Господи това е златна възможност за мен, която хората, дори все още не я осъзнават на пълно, както може би собствения си живот, че е един велик Дар.

Благодаря ти, приятелю за това, че те има-още веднъж и моля те, каквото и да ти струва всичко свързано със Slides.bg продължавай напред. Аз искам да те има подкрепям те и ти желая крепко здраве.

Това, че намесвам тук-там Бог в лафа с хората не значи, че изнасям някакви проповеди... Но със сигурност му благодаря основно на него. Спирам, че май ще стане дълга проповед пак.