Яни & Лусеро-Това е вечната любов


Eterno Es Este Amor-Това е вечната любов

Този свят се върти толкова бързо…
Погледни кои се срещат и се разделят.
Хората не виждат…Нямат време за губене.
Нищо не трае дълго в този план.

Искам да бъда образа, който остава.
Тази която сънуваш всяка вечер!
Необходима, единствена, уникална… и никоя.
Не може да те обича, както аз!
Но, това е вечната любов! Това е вечната любов!

Ако студените зимни вечери…
В очите ти, се появи разочарование…
Просто ми се обади и аз ще се намеря редом с теб…
Грижейки се за твоето сърце.

Искам да бъда образа, който остава.
Тази която сънуваш всяка вечер!
Необходима, единствена, уникална… и никоя.
Не може да те обича, както аз!

Искам да бъда светлината върху възглавницата ти…
Всеки ден да те виждам като се събуждаш!
Направи безкрайна всяка среща …вечна.
Ние стигаме до небето…
Защото това е вечната любов!
Това е вечната любов!

Искам да бъда образа, който остава.
Тази която сънуваш всяка вечер!
Необходима, единствена, уникална… и никоя.
Не може да те обича, както аз!
Защото това е вечната любов!
Това е вечната любов!
Защото това е вечната любов!
Това е вечната любов!


Лусеро Hogaza, чието име означава "Сияйна звезда", е роден на 29 август, 1969 в Мексико Сити