Чувствам се толкова добре днес

Беау Уилямс

Чувствам се толкова добре днес/Feeling So Good Today/

Всичко е наред! Чувствам се толкова добре днес.
Никой не може да застане на пътя ми.
Утре ще трябва да платя цената.
Чувствам се толкова добре днес.
Има планина, която трябва да изкача.
Тя е толкова висока, а аз съм толкова назад.
Изкачи се. Размърдай се. Не остана друго място освен рая.

Чувствам се толкова добре днес.
Никой не може да застане на пътя ми.
Утре ще платя цената.
Чувствам се толкова добре днес.

Има река която трябва да пресека.
И другата страна не е много близо.
Няма да се моля.Няма да се пречупя.
Но сега ще празнувам.

Чувствам се толкова добре днес.
Никой не може да застане на пътя ми.
Утре ще платя цената.
Чувствам се толкова добре днес.

Добре! Удари ме! Ти не си шефът!
Трябва да го направя. Работя упорито.
Имам работа за вършене!
Изправи се! Изправи се! Изправи се!

Чувствам се толкова добре днес.
Никой не може да застане на пътя ми.
Утре ще платя цената.


Чувствам се толкова добре днес.
Има планина която трябва да изкача.
Тя е толкова висока, а аз съм толкова назад.
Изкачи се! Размърдай се! Не остана друго място освен рая.
Чувствам се толкова добре днес.
Никой не може да застане на пътя ми.
Утре ще платя цената.
Чувствам се толкова добре днес. Ще изкача планината!
Хайде удари ме! Удари ме!Да! Удари ме!

Чувствам се толкова добре днес.
Чувствам се толкова добре днес.
Чувствам се толкова добре днес.
Никой не може да застане на пътя ми.