Благодаря ти, скъпи! Thank You Baby


Благодаря ти скъпи,
за начина по който ме обичаш.

Не обичах срещите,
но исках да срещна някого.
Бях изгубила надежда,
че любовта ще споходи и мен.
Но знаех, че има начин
и ще я открия все някой ден.

Благодаря ти скъпи.
Че направи този ден да дойде  толкова скоро.
Благодаря ти, скъпи!
За начина по които ме обичаш!




Толкова много номера…
Толкова мъже на които можех да се обадя…
Но нямаше съмнение…
Нямах нищо.
Трябваше да има начин.
Знаех, че ще я открия някой ден.

Благодаря ти, скъпи!
Че накара този ден да дойде така скоро.
Благодаря ти, скъпи!
За начина по които ме обичаш!
Благодаря ти, скъпи!

Знаех, че има начин…
И ще я открия все някой ден…
Благодаря ти, скъпи!
Че накара този ден да дойде така скоро.
Благодаря ти, скъпи!
За начина по които ме обичаш!
Благодаря ти, скъпи!
За начина по които ме обичаш!
Начина по които ме обичаш…

Благодаря ти, скъпи!
За начина по които ме обичаш!
Благодаря ти, скъпи!