А, защо плачеш сега!!!

А, Защо плачеш сега? 

Ако сте гледали филма „Разговори с Бог“/Conversations With God/ или случайно сте чели и една от книгите „Разговори с Бог“ може би ще знаете отговора ми…Но сега ще ви кажа, за да не се лутате. 

Бях страхливо дете и много ми беше трудно да потърся помощ от някого или от нещо. Така ми се струваше, че преминавах през всеки ден и дори нямам спомен как стана това, че днес съм тук. Може би Бог наистина ме е носил на ръце в онези трудни за мен моменти. Вървях и следвах пътя си понякога със затворени очи, защото не знаех какво правя тук. Чувствах се като непоканен и наистина ми беше странно. Когато прописах отново не срещнах никакво разбиране от никъде, но продължих, защото усещах вътре в себе си, че това е пътят ми. Продължих да вървя по пътя си и писах. Така стигнах до тук и продължих да пиша, защото виждах, че това наистина ми харесва. Да споделям всичко няма значение колко е значително или не е(за някого). За мен всичко е от значение. 

Отново днес гледам филма „Разговори с Бог“ и се разплаках на достатъчно силния момент за мен. „Да“. Това беше най-силното и стойностно „Да“ което някога съм чувал(и повтарял след това). На този миг още първия път се разплаках и от тогава всеки път това е нещо толкова прекрасно и „смазващо“ роговицата на очите ми със секрет наречен-сълзи. 

Когато му се обадиха от издателствоХаптън Роудс“ за да му съобщят на Нийл Доналд Уолш, че книгата му е одобрена за издаване и е на път да стане издаван автор с тираж от 5.000 копия(първоначално), той седна на стола си и не можеше да повярва. Замисли се, какво ли ще стане с него когато близките му хора я прочетат. А от среща Боб Фридман от издателството му каза, че харесва неговият оптимизъм. Малко след като приключи разговора с издателя си, Нийл извика „Да“ и вдигна ръка със слушалката, която държеше и счупи лампата, която осветяваше това събитие. Това беше най-силното и стойностно „Да“ което някога съм чувал и повтарял веднага след това. 


 Разплаках се отново и отново се развълнува сърцето ми-признавам си, защото това наистина е велик Дар да чуеш, че книгата която ти я диктува „интуицията“ или Бог ще завладее света на мига. Още преди няколко години когато гледах този филм за първи път благодарих от сърце, че имам възможността да видя това и да го преживея. Пожелах си книгите на Христо от Лясковец да стигнат до всички точки на света и да знаят, че от този малък град се е родил такъв „обикновен“ човек с (не)обикновено перо и стил на писане. 


За мен е чест да бъда тук на тази Земя!!!