Най-щастливата 1 минута в моя живот!!!!


Най-щастливата 1 минута, която изживях.

Така се случи, че бяхме с моя приятел в едно кафе на среща с един прекрасен човек,който си е собственика на кафето. Малко преди да тръгна от там, аз си помислих, че е хубаво да отида до wc и тогава да си тръгнем. Запътих се на там по ориентирите на стената и влязох…

В мигът в който настъпи процеса за който съм вътре/по малка нужда/се загледах и зачетох, какво пише на листчетата на стената. Там имаше такива мъдрости от типа: „Не се надценявай мини напред“. „Обърни се назад“. И Като се обърнеш назад там те посреща текс: „Не се върти, а пикай“. И имаше още нещо перефразирано по смисъла на: „Губейки маса,губиш енергия E=mc2(на квадрат)“.

И като ме напуши на един смях вътре. Така се смях, че що не се опиках-признавам си. Ако имаше скрита камера наистина щеше да си проличи, че съм щастлив потребител на услугата wc. А сякаш за финал две неща ми бяха оставени ето едното: „След употреба-изтръскай“.

А другото ще го оставя за финал, защото тогава се замислих, какво е наистина да оцениш наистина една минута време: „Колко е дълга минутата,зависи от това,от коя страна на вратата на тоалетната се намираш“.

Замисляме ли се наистина колко е дълга 1 минута като време или като единица в 24 часовия ни кръгозор?

Радвай те се на живота макар и само като му се усмихвате…ако за друго ви мързи…