Без маска с Емилия Христова


самодостатъчни

1.Можеш ли да се представиш с няколко думи?
Казвам се Емилия Христова и съм от Плевен, семейна с две деца. Добромир на 12г. и Ани на 4г. В момента работя в частна фирма, като касиер. Иначе любимото нещо е да  си говоря с  хората. Разговарям с всички, познати, непознати, приятели…
2.Помниш ли как се запозна с мен?
Да, помня. Стана „случайно”, ти ми се обади по „скайп”.  Търсеше свои роднина, а попадна на мен. Имаше явно съвпадения на имената  и прякорите ни и заради това стана „объркването”. От тогава минаха 2 години…
3.Какво мислиш за автора на книгата Клиент №1? Какъв е според теб?
Автора преди всичко е себе си. Ти израстваш, променяш се, следваш мечтите си и това си личи  и в книгите ти. По някога се чудя, как можеш да запомняш всичко и да го записваш, всяка дума, всеки жест, да го осъзнаеш, за да можем  и ние да усетим емоцията ти. Не очаквах да ми е толкова трудно  да говоря и, че така ще трябва да се трудя. Ако трябва да разкажа всичко, което съм научила и променила в себе си заедно с теб, няма да ми стигне мястото б блог-а ти. В началото не можехме да разговаряме, изобщо не се разбирахме. Говорехме кратко, с отделни думи и фрази и обикновено разговора оставаше недовършен. Интересното беше, че  когато съвсем не ни вървеше разговора, ние започвах ме от начало:  ”Аз съм Христо”, „Аз съм Емилия”. Така под външно не разговорливия човек, започна да прозира чувствителен дух, с много усет и знание за нещата…. Научих много, за тези 2 години.
 4.Чувстваш ли се реализирана жена?
Да чувствам се реализирана жена, защото обичам и съм обичана. Всъщност единствената реализация, която смятам , че ни е нужна на нас хората е да се осмислим любовта в живота си. Да разберем, че сме тук за да изпитваме обич един към друг…
 5.Какво време отделяш за ходене пеша?
 Тук ме хвана на тясно, много малко  напоследък. Около час се събира на ден.
6.Кои от нещата използвате за да релаксирате: фитнес, йога и масаж?
На масаж съм била само при теб… за йога научих също от теб. Опитах и много ми хареса. Занимавам се в къщи, но немога да кажа, че съм много постоянна… В йога ми харесва липсата на ограничения, никога не стигаш до края. А релаксирам с тишина. Когато е тихо мога да чуя мислите си.
7.Медитираш ли?
Ако кажа: „опитвам се” ще прозвучи глупаво. Мисълта ми е като дете-непослушна, все подскача, насам натам… Но ще я усмиря някои ден обещавам…
8.Какво книги четеш?
Последно прочетох „Пътят на душите” на д-р Нютон, на Джон Кехоу, на Ян Ван Хелзиг и т.н. Има книги които си ми дал… Странно е, че има точен момент, в които  започвам да ги чета… И това е подходящия момент, за да ги разбера. Така стана с Рам – Богът Рамта. Искам да знам много,искам да разбера, искам да продължа по-нататък, за това ме превличат книги, които ми помагат в това.
9.Какво представлява един твои ден от седмицата и един от почивните ти дни?
Както на всички хора… Ходя на работа, занимавам се със семейството си вечер, понякога остава цяла нощ пред компютъра за да чета. Не ми остава много време да чета.  А в неделя (само тогава нашият татко не работи) сме заедно и отиваме, при баба и дядо в село Опанец. Там е много прекрасно.
10.Вярваш ли в Бог? Слушаш ли вътрешния си глас?
В  момента когато осъзнах Бога същност всичко си дойде на мястото в моят живот, всичките ми въпроси  намериха отговор  и изпитах истинско спокойствие за бъдещето си и за това, което се случва с мен. Вътрешния ми глас е Бога в мен. Да сме свързани е въпрос на оцеляване.
11.Какво е отношението ти към живота? Обичаш ли себе си такава каквато си?
Ще кажа, че обожавам живота си. Радостна съм от това, което преживявам…  Другото важно нещо, което овладявам е приемането. Да, обичам се и се приемам промените, все пак съществува само сега… Живота е прекрасен, в него научаваме много важни неща, и имаме такъв какъв шанс да се приближим до Бог.
12.Какво мислиш за Клиент №1, щом и подари подарък?Знаеш ли, любовта във всичките и форми е невероятно преживяване. Тя трябва да се „опазва”. Щом ти обичаш тази жена, значи тя заслужава да получи подарък не само от мен!  Ти пожела Клиент №1 да получи подарък, каква по важна причина  това да се случи. За нас важното беше да дарим радост, да създадем един прекрасен миг, в които някои ще се чувства специален, обичан, разбран, обгрижен. Мога ли да помогна това да се случи, защо да не го направя тогава?
 13.Как приемаш книгите ми?
Чрез тях опознавам теб, и разбирам света около теб едновременно. Ти пишеш все по-добре. Мисълта ти се разлива, и обхваща моменти, като го разтяга във времето. Има хора, които не се замислят върху преживяванията си, просто ги подминават. Ти показваш как ставаме актьори  и едновременно наблюдатели на собствения си живот.
14.Каква е „тайната подправка” в твоя живот?
Винаги сме един до друг (с мъжът ми) и винаги си казваме истината-цялата. Освен това аз простих абсолютно всичко предварително (т.е. обещах си,че каквото и да се случи ще простя). Ние хората се натоварваме с излишни притеснения, когато се казва истината в живота той е прост и лесен. Както казваш ти: „Имаш право да се чувстваш както си искаш”. Е аз избирам да се чувствам добре винаги!
15.Какво не знаят хората за теб и какво  би им казала сега?
Това  е твой въпрос не на хората?
Да така е, но можеш да им кажеш нещо.
Е това е най-трудния въпрос  до сега…. Кажи им, че ги обичам всичките!!!
16.За хармонията в живота трябва ли според теб отношение,комуникация и добра дума?
За хармонията в живота трябва преди всичко приемане, не бива да създаваме напрежения от различията си. Какво толкова, всички сме хора, и на тази основа да градим всичко останало…
17.Ти си красива жена. Как свикваш с комплиментите и как разбираш кои е истинския?
Не ми е нужно да разбирам, кои комплимент какъв е. Казвала съм ти, комплимента, както и обидата могат да ти влияят само, ако ги допуснеш до себе си. Ако някой ме харесва, добре. Аз ще съм същия човек и след комплимента. Приемам комплимента и благодаря!!!
 18.Красотата ще спаси света, а ти от какво искаш да се спасиш?
 Смятам, че любовта ще спаси света… Искам не да се спася, а да преборя всеки страх в себе си, защото страха е всичко, което не е любовта.
19.Какво мислиш за нашумелите програми на Луиз Хей, Уейн Даиър, Пол Маккена?
Надявам се повече хора да са осъзнали, че силата, вярата  и успеха са в тях самите. Също така се надявам, че ще се получи ефекта на  „100 маймуни”.
 Какво ще рече това?
Ами количественото натрупване на знание и умение на група хора, води до натрупване  и усъвършенстване на съзнанието на цялото човечество.
20.Как ти се отрази това интервю?
Изцедена, но за „общото благо” съм готова на всичко (е почти).
21.Какво ще ми пожелаеш във връзка с дейността ми?
 Изгрев да озарява дейността ти!!!  Знаеш за какво говоря. Пожелавам ти да постигнеш мечтите си, да напишеш още много хубави книги за нас-читателите. Пожелавам ти да е нестихваща смелостта ти.. (оф , защо се затрудних на най-лесния въпрос?).  Ура, свърши, че детето ми  ме сметна за егоист, докато говорех с теб……
Благодаря ти за това интервю…