добре дошъл в моя свят


Израснах с приказки те на: братя Грим, Ян Бибиян, Пипи дългото чорапче, педя човек лакът брада, пинокио, червената шапчица, а сега до-пораствам с приказки за кама сутра и как да общувам с хората.

Добре дошъл в моя свят
Може би докато бях дете не мислех, че трябва да се отнасям добре с хората, защото махвайки с ръка и казвайки извинявай, всичко се оправя, но сега, като голям стойността на това е друга. Пораснах и все по често се питах, в какво съм добър, какво още може да направя за да подобря тялото си, да привлека внимание и т.н. Оказа се, че на всеки му е нужно поле за изява, но на всяка цена и да се правя „на шут”. Преминах през много метаморфози в едно успявах в друго се правалях, но днес мога да се погледна в огледалото и да си кажа, че съм направил много за себе си и достатъчно за околните/моя преценка/ и мога да продължа напред.
Някак с идването на важната възраст 33 все по често приветствам тази душа, която ще се появи с раждането на детето, което съм извикал. Искането да реализирам и това  в моя живот ме кара да трептя като светулка покрай любимия човек и да благодаря, че сме тук на този свят.

Искам за пореден път да кажа, че обичам и съм обичан мъж, което ме кара наистина да трептя и вибрирам така, че да мога да излъчвам нужната честота и да вървя напред. Благодаря на живота, жената на сърцето ми и всички мои приятели