Разговор без маска... Съпругата с корона


изискана и красива

Днес в „Разговор без маска” ще ви представя една прекрасна жена – Галина Димитрова-Мисис България (съпругата с корона).
Интервюто с тази красива  жена е взето с нейно съгласие и отделено от личното и време.
1. Как се чувстваш?
Отлично. Майчинството ме кара да преливам от любов и нежност към децата и околните. Да родиш на 36 е съвсем различно.
2. Отношението ти към живота с  днешна дата, какво е?
По принцип обичам живота. Наслаждавам му се. Но в днешно време е доста трудно да оцелееш достойно. Разбира се, основната вина е на политиците, но все пак трябва да опитаме да запазим човешкото в себе си и да постигнем баланс в отношението си към хората.
3. Обичана жена си? Как го постигаш?
Да, определенo  да с главна буква. Постигам го с много всеотдайност, жизненост, позитивност, уважение към близките си и много усмивки (истински).
 
4. Обичаш ли сръбската музика? Кои са  любимите ти изпълнители?
Определено я обичам. Весна, Цеца, Величкович, Мирослав Илич, Индира  Радич.
 5. С какво се занимаваш в момента?
В момента съм по майчинство, но се занимавам с благотворителност,  както  останалите Мисис България. Организираме благотворителни мероприятия на който се събират средства за деца подлежащи на операция. Иначе работя в министерството на Икономиката, Енергетиката и Туризма – като гл.експерт във финансовия отдел.
6. Помниш ли как се запознахме? И допаднах ли ти.
Да, разбира се. Запознахме се тук (в мрежата). Хареса ми начина ти на изразяване, благородната и поетичната  ти душа. Любовта ти към хората и огромния позитивизъм, които зарежда хората общуващи с теб.
7. Как преодоля новината за рака?
Отначало бях потресена и срината. Но дъщеря ми и съпругът ми дадоха сили  и ме накараха да повярвам, че все още има смисъл да се боря за да живея. А и искахме още едно дете. Кошмара беше когато чаках на операционната маса с отворена рана, резултата. Имах чувството, че времето е спряло и всичко до сега се завъртя като на лента. Обаче когато дойде добрата новина, че не е рак а доброкачествен фиброаденом реших, че ще помагам  за тази кауза. Веднага след това дадох своя принос за превенцията с борба на рака на гърдата. Организирах безплатни прегледи при моят доктор. Заведох много жени, които се оперираха и спасиха живота си. Участвах при Миглена Чакръкчиева където дискутирахме тази тема и разказах за преживяното.
8. Ходиш ли на масаж? Как се справяш със стреса?  И по точно с какво го тушираш?
Преди бременността ходех, но сега заради малкия нямам тази възможност. Обаче два пъти ходя  на фитнес, два пъти бягам на стадион Раковски. Естествено имам  и хранителен режим. Така идеално се справям със стреса.
9. Красотата ти засенчва тази на Клеопатра, как го постигаш? Как свикваш с ежедневните комплименти?  И успяваш ли да разпознаеш добрите комплименти към себе си?
Първо красотата е дар Божи, но разбира се трябва да се полагат и грижи за нея. Все пак да отбележа, че съм на половина египтянка и от там идват чертите ми. С комплиментите съм свикнала, нормално е всяка хубава жена да ги получава. И също е нормално това да гали нейното его и приповдига нейното самочувствие. Но в средите, в които се движа съм се научила да разпознавам истинските комплименти от фалшивите. Просто имам шесто чувства.
10. От кога се вълнуваш  от темата за  прераждането. И как стигна  до тази информация? Зачиташ ли  вътрешния си глас?
Зачитам вътрешния си глас определено, защото той никога не ме е лъгал. Винаги ми е помагал. Вярвам в прераждането. От както баща ми умря започнаха странните неща с мен. Той ми начерта на 40-ден от смъртта си един път, които трябва да следвам. С този път ще мога да осъществя мечтите си и най-важното, е че той ще ми помага с пречките. И така  става всеки ден. Има и много други неща, но те изискват повече време и по-задълбочен разговор на тази тема.
11. Красотата ще спаси света, а ти от какво искаш да се спасиш?
От злобата и фалшивите хора около мен. Искам да се спася от гледката на болните деца и мизерстващите  хора. От грешките на лекари, поради които умират деца и млади хора просто така.
13. За хармонията в живота ти нужно ли е отношение, комуникация и добра дума?Разбира се. Нужна е точната симбиоза за да се осъществи баланса и хармонията между нас.
14. Как приемаш живота си?
 Като послание от Бог. Трябва да изпълня своята мисия и да дам своя принос към човечеството. Същевременно трябва да изстрадам, за да бъда щастлива и да разбера болката на хората около мен.
 15. Ти ли диктуваш модата или тя ти диктува правилата?
Модата по принцип диктува правилата. Но аз в никакъв случай не обличам всичко модно, а само това, което  ми стои добре, подчертава линията ми и ме кара да се чувствам секси и делова.
16. Как минава един твой ден от седмицата и един почивен ден, разкажи?
В момента  всички дни в седмицата са еднакви заради майчинството. Основно се грижа за домът и детето ми (малкото имам в предвид), защото голямото е на 17г. В почивните дни задължително сме на разходка или на кино, на обяд. Стремим се да създадем един почивен семеен уют. Трябва да отделяме нужното внимание на децата и себе си, за да можем да отдъхнем от напрегнатата седмица.
17. Какво не знаят хората за теб, и какво искаш да им кажеш от тук?
Хората, които ме познават знаят, че съм открит и всеотдаен човек, много емоционален, силен, но и същевременно раним човек. Изживявам много неправдите около себе си. Но останалите, които не ме познават би трябвало добре да си направят своите изводи  от написаното, а не аз да се изтъквам сама.
18. Какво мислиш за програмите  за личностно развитие на Луиз Хей, Пол Маккена?
От всеки има какво да се научи и да се приложи в живота. При по-добра организация  и правилно осмисляне и прилагане те дават своят положителен резултат.
19. Смяташ ли, че човек трябва да бъде „смел” за да вземе интервю от теб?
Зависи какво точно имаш в предвид. Смел за да се осмели да говори с мен или…. по принцип. Смелост се иска във всяко едно начинание, но чак смелост за да ми зададе няколко въпроса не мисля, че е нужно.
 Попитах те, защото аз се притеснявам да задам няколко въпроса на красива жена?
А може би потомката на Клеопатра трябва да устой на въпросите. Шегувам се сега.
20. Чувстваш ли се реализирана жена до тук?
Да определено, но винаги има какво да се желае, нормално да се стремя да се развивам и  да вървя на горе. Да можеш да даваш своя принос, което автоматически те кара да се чувстваш потребен. За това човек никога не трябва да спира да иска, но това да не се превръща в болезнена фикс идея.
21. Каква е тайната на твоят  успех?
Ако не е тайна няма да има успех. Но все пак живота те учи, как да вървиш напред, да откриваш правилния път. И трябва да имаш много вяра в себе си и Бог.
Това означава ли, че няма да разкриеш тайна?
– Нека има малко конфиндециалност. Нека не бъда прочетена книга за да има малко енигма. 22. Какво мислиш за автора на това интервю, творчеството и книгите  му?
Книгите му са изпълнени с много любов и почтеност. Направени с много професионализъм. Считам, че те могат да бъдат мост между човешките души и Бог. Автора е един прекрасен човек апелиращ към добро. Емоционален  и  много надарен.
23. Вярваш ли в Бог?Да.
24. Интервюто което даде, как ти подейства?
Отпускащо и задоволяващо. Имах възможността да разкрия душата си пред един страхотен творец  и човек достоен за уважение и поклон.
Усещаш ли добрият тон, дружелюбното излъчване на автора? Какво искаш да му пожелаеш от чистата си душа?
Разбира се, че го усещам и винаги съм го усещала в комуникацията си с него. Пожелавам му много здраве както на него така и на близките му. Още по-голяма  творческа продуктивност и ще си позволя да завърша с една мисъл, която е моето мото в живота: „Добротата, отразена в съзнанието, поражда дълбочина, а добротата, отразена в сърцето, поражда любовта”. Така, че обичай те се.
25. Дойде момента да приключа първото си интервю с теб. Заслужаваш поклон.
И аз ти благодаря.Надявам се да съм се справила добре.
Искам само да знаеш, че това не е последното интервю от теб!
Съгласна съм. Мисълта ми течеше докато говорех с теб, сякаш това беше най-добрият момент за това.
 Радвам, се че се отдаде на мига.
Просто се пренесох и успях да игнорирам всичко около себе си, но  ми звънна два пъти телефона.
Надмина очакванията ми, да ти кажа.
Радвам се, че ти харесва, знам, че има какво още да се желае. Максималистка  съм.
Благодаря ти за това интервю и до скоро.
И аз ти благодаря.

Интервюто взе Христо Христов- написал книгата: Клиент№1/опасна близост/