Никога не се предавай!!!


Напоследък бях залян от пратки с книги, който хората ми пращат за да ги видя, други ми ги подаряват, а някой от тях дори бяха вдъхновени от мой творби да напишат нещо свое. Обаче също така, като истински магнит за Уроци взеха да се появяват и много клипчета с истински подвизи на различни хора преживяли различни сътресения и загуби,  но никога не се отказват да опитат. Така се случи и с момчето от Корея което участва в „Корея търси талант”. Отиде показа класа, а журито дори не подозираше, какво ги очаква да видят и чуят. Плакаха като малки деца.

Спенсър Уест
Днес ще си позволя да напиша нещо за следващото силно видео, което наистина накара сълзите ми да излязат и да благодаря, че си имам всичко, не от съжаление, че въпросния мъж си няма…, а защото наистина имам…крака, с който да ходя всеки ден до моя връх. Преди няколко дни Нел-Анел ми прати това видео и аз го изгледах, като си мислех от начало, че певицата Нели Фуртадо си прави клип на песента, което не е точно така. Малко след това тя ми прати и клип с превод на самата песен, която показва стремежът за живот и развитие, въпреки обстоятелствата, в който се намира сега въпросния главен герой. Как такива събития да не бележат живота ти и да не разтърсят живота ти, читателю!!!! Как, ако имаш сърце и душа, няма да можеш да сдържиш сълзите си и да проявиш своето разбиране, че щом този човек може да се справи с това изпитание, ти с какво не можеш да се справиш и какво е твоето оправдание???

Спенсър Уест/31г./ прави опит да промени значението на думата „възможно” и изкачва връх Килиманджаро на 13-ти юни 2012г., използвайки единствено своите ръце.

През моят десетметров прозорец гледам навън.
Имам окови на краката си… но не и в Ума си!
Ще танцувам цял ден…
Ще видя слънцето навън!
Не знам, колко дълго ще трае…
Но това не може да ме спре!
Аз имам…НЕРАЗРУШИМ ДУХ!
Сърце, което е било създадено да обича!
Тяло, което е чудо!
Аз имам…НЕРАЗРУШИМ ДУХ!
Сърце, което е било създадено чисто!
Неразрушим, това е сигурно!
Непоклатим, така че дай ми още!
Пред изморените си очи…
Постепенно премахвам дъжда!
С размишление…изтривам болката си!
Имам ритъм, течащ…във всяка вена!
И мелодията му…никога не свършва!
Аз имам…НЕРАЗРУШИМ ДУХ!
Сърце, което е било създадено да обича!
Тяло, което е чудо!
Аз имам…НЕРАЗРУШИМ ДУХ!
Сърце, което е било създадено чисто!
Неразрушим, това е сигурно!
Непоклатим, така че дай ми още!
И, въпреки, че…
И, въпреки, че…
те може да те отведат…
те може да те отведат!
Ти никога няма да се пречупиш!
Ти никога няма да се пречупиш!
Никога няма да се пречупиш!
Да се сломиш!
И въпреки, че те може да те отведат…
И въпреки, че те може да те отведат…
Те никога няма да успеят да те сломят!
Те никога няма да успеят да те сломят!
Защото аз имам…НЕРАЗРУШИМ ДУХ!
Сърце, което е било създадено да обича!
Тяло, което е чудо!
Аз имам…НЕРАЗРУШИМ ДУХ!
Сърце, което е било създадено чисто!
Неразрушим това е сигурно!
Непоклатим, така че дай ми още!



От тук нататък думите са излишни-просто….