"100 маркетинг приказки"


Здравейте, малко преди да излезе книгата Стефан Русев ми я изпрати на имейла за да я прочета и изкажа мнението си. За мен първо е чест, че такъв човек като него пожела аз да я видя и дам своята оценка. Аз не съм учил маркетинг, но интуитивно прилагам доста неща и хич не се съобразявам с критиците/си/.

Мисля, че беше крайно време да се създаде такъв всеобхватен продукт като „100 маркетинг приказки”, защото за мен, като читател ми писна да слушам все „чужди” прехвалени лектори, за това онова. А тук има нагледен пример за нещата приложени в българските условия. Признавам си, че с времето ще я прочета още N-пъти тази книга, защото според вътрешното ми състояние ще откривам различни неща, който от първия прочит няма, как да обхвана.

Така, че за мен е чест да споделя своите редове и да изкажа благодарността си за създаването на такъв продукт, защото душевността на читателя е жадна за приложими неща, а не само  заучени и неосъществени мераци.

P.S.: Добър наръчник за осъществяване на качествено извървяване на пътя към личностното израстване и постигане на целите си, каквито и да са те.

Благодаря ви, творци….

                                                        ...четете и прилагайте за да подобрите живота си...