На улица "Роман"...


 На улица „Роман” в с. Джулюница живее една прекрасна жена, която е помогнала на много хора по цял свят и продължава да го прави с любов в сърцето.

Тя се казва Веска Ковачева/леля Веска/ и с нейното добро сърце продължава да прави наистина чудеса за околния свят. Спомня, си първия път преди 12 години, когато за първи път я видях, как идва по теления мост/явно от работа/ дори не я забелязах, но човека с които бях ми каза, че това е тя. Ние я чакахме и тя дойде. Не я заговорихме на моста, но тя със сигурност тогава разбра, че ние чакаме нея. Днес тя може и да не помни това, но аз не бих забравил това. Казвам това, защото най-често такива хора като нея остават незабележими за много други хора.
Днес разглеждах, нейните снимки, които имам  с нея и се замислих, как тя ме прие още в началото, как ми се довери за да и издам книгите и т.н. По този повод реших да напиша нещо и да го пусна в пространството, като нещо, което красиво за мен.

Благодаря ти от сърце, че те има на този свят!!!!

На улица Роман живее нещо много повече от човек свързан с роман….