За краставиците с любов...

За краставиците с любов....

"Пътуваме веднъж с колата на моя позната и нейното гадже и той нещо ме бъзика и ме пита какво обичам да ям най-много и аз му казвам, че краставици... и той веднага прави някакви асоциации и ме пита какви краставици обичам... аз веднага отговарям: "дебели, сочни, с много семе"... и той вече в луд смях и ме обявява за мръсница... проблема е, че той си мисли мръсотии, аз говоря за краставици не като за мене, а просто по-дебелите са по-сочни, обичам семето...тънките краставички са ми нещо сухи, макар че и на тях не им прощавам, ако няма други...той вече в луд смях и ме обявява за мръсница... проблема е, че той си мисли мръсотии, аз говоря за краставици...подбирам дебелите не заради размера, а заради вкуса им... иначе всичко минава през ножа, размера няма никакво значение-размера е без значение... само да не горчи".