Очакваме с нетърпение...


"Христо от Лясковец и Приятели"

Здравейте, съвсем скоро 15-тата книга на Христо от Лясковец, ще е факт.
Тя е със заглавие „Христо от Лясковец и приятели”. Поканих в книгата ми и други автори да участват, като нещо ново за мен. Те се съгласиха и така когато я четете, няма да ви е скучно да четете един автор, а мнозина/около 20-сет/.
За първи път правя толкова  мащабен проект и каня други творци да се покажат на бял свят в моя творба. Няма значение за мен, кой колко е известен, но е важно, че се съгласиха да участват в проекта ми. Искрено вярвам, че книгата ще ви хареса и ще можете да и се насладите изцяло.
Желая ви мир в сърцата.

P.S.:Искам да разкрия основния мотив за създаването на това произведение.  Когато започнах да общувам в социалната мрежа с непознати хора, някой от тях наистина докоснаха душата ми с най-различни и непредполагащи неща за тях. От тогава аз исках наистина да ги поканя да споделят част от личната си история с мен и с читателите, който четат моите книги и блог. Някой от тях са известни в техните области, а някой от тях дори не ги бях и чувал. Но признавам си това е без значение за мен, защото те ме докоснаха и аз от признателност към тях създадох заедно с тях книгата си „Христо от Лясковец  и Приятели”. Благодаря ви приятели…