Св.Георги ни Срещна(отново)!


Днес е Гергьов ден(06.05.2013г), но няма да говорим за агнета, а за съвсем различно нещо…Денят стана повече от празник след като преди малко се случи всичко това.

С Човека Вдъхновил ме за Книгата  "Африка в моето сърце".
Бяхме на кафе в Тиролиа и отидохме след това с моя приятел да се поразходим по центъра на Горна Оряховица. След като си свърши работата до ксерокса под общината тръгнахме отново към центъра. На вторите стъпала погледът ми съзря, мацката която ми „бръмна мухата в главата“ за Африка.  Още щом я видях се развълнувах толкова много. И от далече и викам: Само ако знаеш, как работи Закона за Привличането. От една седмица си ми в полезрението(т.е Съзнанието), защото всяко нещо което е свързано с Африка сякаш минава придружено с мисъл и за теб.

Прегърнахме се внимателно, защото тя чакаше второто си детенце(момиченце каза тя). Здрависах се с първото и дете(момченце), което съм запомнил още като новородено и после след като го роди, проходи и бягаше. А днес вече кара смело колело и гонеше гълъбите по центъра до шадравана, докато аз говорех с майка
му. Толкова много се радвах да я видя на живо и то отново бременна. След като през 2003-2004 година се разделихме от фитнес залата, в която я наследих като инструктор от тогава се виждаме на големи интервали. Така я засякох бременна с първото си дете после отново мина доста време. И ето ни днес тук на стъпалата под жаркото слънце на центъра на Горна Оряховица(България). Като казах слънце и припомних, как през 2003 година тя ми заговори за първи път за Голямото Африканско Слънце.. И как не успях да разкажа нейната история докато ми говореше за Африка, защото нямах диктофон(който извадих в мига, в който го споменах). Исках да извикам през целия свят, че благодарение на нейните думи оплетени в разказите и ми подействаха така магично и сякаш се влюбих в „Майка Африка“.

И понеже исках да мога да и споделя всичко успях в общи линии да и разкажа, че благодарение на нея идеята се разрасна до толкова, че аз се разтворих в нея. Не знам, кое е вярното уравнение в случая, но бях благодарен, че все пак до мен достигна този Дар.

Въпреки, че съм от Лясковец написах книгата си „Африка в моето сърце“ преди 6 години и вече е преведена на 3 езика и сега пиша нейното продължение…За мен е истинска чест да попивам всичко свързано с първобитния дух на „Майка Африка“.

Е, казах и, че сигурно много често може да „я сърби дупето“, защото всеки път когато попадна на следа за Африка или нещо ми привлече вниманието, тя изплува от само себе си. За това я помолих да не ми се сърди, ако често получава сърбеж J.