БлагоДаря на всички...


БлагоДаря на всички онези, които се изсмяха на мечтите ми;те вдъхновиха въображението ми.

БлагоДаря на всички онези, които искаха да ме пресоват в схемата си; Те ме научиха на стойността на свободата.

БлагоДаря на всички, които ме излъгаха;те ми показаха силата на истината.

БлагоДаря на всички онези, които не повярваха в мен;
те ме накараха да поместя планини.

БлагоДаря на всички тези, които ме отписаха;
те ми дадоха кураж.

БлагоДаря на всички, които ме напуснаха;
те направиха място на Новото.

БлагоДаря на всички онези, които ме предадоха и злоупотребиха с мен
те ме направиха бдителен.

БлагоДаря на всички онези, които ме нараниха;
те ме научиха как се расте в болката.

БлагоДаря на всички онези, които нарушиха хармонията ми;
Те ме накараха да се боря за нея.

Но най-вече БлагоДаря на всички, които ме обичат,
такъв, какъвто съм
те ми дават сили да живея.

                                                                                                                      Паулу Коелю