1-ви курсист на "Art или Do"


„Никой никого не търси, просто се срещаме.“

Да се представя за непознаващите ме: Аз съм Христо от Лясковец, един необикновен човек. Пожелал да пише и някъде между другото да бъде себе си. Творец, които не позволява да бъде спряган само за писател, защото не е…
Запомнете нещо от мен: „Хората, които променят историята, не правят безопасни неща и не се втурват по отъпкания път, не угаждат на всички и не повтарят като папагал като другите.“

След като започнах курсът „Art или Do“ не се замислих наистина върху следното: Кому е нужно това, освен на мен? Нямах отговор, защото не го търсех, а и погледът ми беше наведен надолу и насочен в плана ми за действие. Гледам на горе  само когато ходя сред хора и се разхождам в гората. Оказа се, че не аз търся курсисти, а те мен. Нещата ставаха с общуване(то). Признавам си дори не знам, как? Това е лостов механизъм неизвестен ми.
Сменях много приятелства, освободих се от много неща, за да почистя килера си и да опростя живота си още повече. Защото разбрах всъщност, че живота е много прост.

Курсът ми беше започнат точно на първа пролет въпреки, че бях се разболял…Той започна да се провежда всеки ден в продължение на три месеца. Нямах проблем със ставането час и половина по-рано за да мога да пиша тези страници. На всякъде в книгите за личностно развитие пишат за ранното ставане като част от процеса на развитие и разширяване. Е, аз ставам да правя йога и това не е проблем за мен. Отдадох се на този процес – просто така. Разбрах, че „гледането на звездите“ си има своята причина и своя принос. Още от дете ме вълнуваха космичните въпроси, а не човешките само-закопаващи битовизми.

Това, за което говоря в курса Art или Do и новата ми книга може да го знаят мнозина, но не правят нищо(тогава, защо ли го знаят).

Така се появи тя. Млада, крехка, изнасяща много неща на плещите си, но пък
Бини Иванова
дива, изобретателна, жадна за действие и покоряване на нови върхове. Гледайки от нейната камбанария е успяла да съзре нещата, които правя и които ще останат в историята като нещо истинско и лесно приложимо. Аз държа да кажа, че не съм я викал, но тя сама дойде, защото е усетила „повика на вечността“ и просто е поела по пътя към мен.

Тя явно е от хората, които е забелязала примера ми, който показвам за да го ползва и следва.

Още веднага щом я съзрях я насърчавах, защото  знам какво е да не си насърчаван от никого. Скоро дори и казах, че правя всичко това, защото за мен никой не го е правил, тук на тази Земя.  А, тя ми отговори, че явно съм нямал нужда да бъда насърчаван. Да, тя беше права за това, защото: Аз съм Вдъхновителя и Вдъхновения – едновременно! Но понеже съм си мислил, че и аз съм „като другите“ искал съм и мен да „ме побутват“ за да стават нещата. Грешка. Нищо подобно. Христо от Лясковец върви по своя път уверен, със самочувствие, щастлив, благодарен, доволен от живота.

Курсът „Art или Do“ се състои в следното нещо:

Приучаване в ранно ставане;
Писане на сутрешни страници;
Приучаване на повече движение, спорт, разходка сред гората, дишане;
Раздаване докато се пишат сутрешните страници;
Споделяне и освобождаване на гнева по време на процеса;

Всеки ден в продължение на 3 месеца писане се създават навици, които показват и сформират пътя на твореца.

Хората дори си нямат и на идея, колко се подценяват да се оставят на бъдат замърсени енергийно, телесно, мисловно,  и т.н. И, защо е така?  Да могат с гордост да кажат, че матрицата е техен дом и се чувстват добре в нея.

Различен не значи Прокажен. Различен означава осъзнал се, пробудил се
разграничил се. Поел 100% отговорност за живота си. Уж хората в източните култури ни показват пътя към новото дихание и живот в съзвучие с природата  и човешките дарби.  А в западната част ни дай да потъпчем всичко невидимо и да наситим телата си с опиати, лекарства, наркотици, алкохол, храна за да заглушим гласът на душата си. Много ми е странно когато ми говорят за благополучие хора, които дори не знаят да дишат  дълбоко или да запазят самообладание без да загубят целта си от поглед.

За това от „Art или Do“ могат да се възползват  само хора решили да изградят и разширят вътрешния си свят. Не, че за другите е забранено, просто ще е безполезно.

Благодаря ти и ти желая успех, защото имаш различен, верен помощник в мое лице. Не давам приятелството си на всеки, но ти си го взе сама. Използвай го по предназначение, Бини. Благодаря ти!