Щастлив спомен или реалност?


Днес сутринта дойде еротичната ми книга Ero(r)S  по куриера. Още с тръгването към офиса им засякох една мисъл: Тази жена от куриерската фирма ми донесе преди две години и половина първата моя издадена книга Стая 205. Радостта ми беше толкова изразена, че тя ме запомнила и после това и подействало и била заредена цяла седмица.

Така се озовах в офиса и им казах, че преди време ми доставихте първата книга, а днес ми доставяте 20-тата книга. За мен е чест да знаете. А жената се усмихна и каза: А, ти знаеш ли, че ти тогава ме зареди толкова много, че после ме държа една седмица. Не бях виждала толкова щастлив човек, очите ти искряха.

Значи хората помнят, как си ги накарал да се чувстват, няма значение какво си
преживял или от къде си. Те помнят това и може би с това ще те свързват дълго време, ако нещо по-красиво или грозно не измести този спомен.

Наистина се замислих докато пътувах с колата, как ли съм изглеждал тогава в онзи миг  с искрящите очи. Както всеки път когато пиша издавам или получавам своята първа бройка от екземпляра си…Просто мигът да докоснеш такова, каквото е това,което си създал е красиво.