Природна(Фондова) Борса!


От скоро ми прави впечатление, че пролетта си настъпи толкова плавно и красиво. Обаче тази сутрин на Природната борса имаше нещо. Тя се провежда точно под прозореца ми и беше изумяващо. Времето беше притихнало, тъкмо когато зората се появи на хоризонта. Това е периода м/у 5:00 и 5:30 часа всяка сутрин. Някак си са като биологичен натурален часовник, който плавно те събужда и можеш да се усмихнеш, без сърцебиене от алармата на телефона или на часовника.

Но тази сутрин на Борсата(толкова рано сутринта) беше толкова оживено и толкова силно викаха от жицата от среща птичките-брокери, че аз се събудих за да видя, какво става. Все пак ме събуждат, а за да е така има причина и то натурална.

Курс купува и курс продава не успях да доловя.  Въпреки, че чувах всичко и бях в
ясно съзнание не разбирах нищо от фиксинга, нито от долара, петрола, златото или платината. Стоях и можех само да слушам, но те наистина се надвикваха повече от колкото ми се искаше да ми чуруликат. Възможно е, защото нямам икономическо образование заради това да не разбирам фиксинга и процентите…но трябва ли да ги знам пък…. Заради това ми стана и малко странно, защото се почувствах като гостенин в друга държава, където се говори, а аз нищо не разбирам, а си бях в къщата на 128 години и още в леглото. Прозореца беше отворен цяла нощ, защото се любувах и на голямата луна, която чак ме изуми…

Е, вярно, е че по тази логика могат и да ме препродадат и откупят, защото не им разбирам нищо, но…айде да не издребняваме, а.

Нека малко по академично да запознаем читателите с някой неща.

"Stock Exchange наричана още  Stock Market е важна част от капиталовия пазар. Фондовата борса е организиран пазар за покупко-продажба на индустриална и финансова сигурност. Това е място където се търгува с ценни книжа във систематичен начин по определения за целта законов начин. Много често продажбите са транзакции на ценни книжа.
Борсите са необходими за безпрепятственото и нормално функциониране на корпоративния сектор в свободната пазарна икономика. На тази борса оперират брокери, който са оторизирани от представляващите ги организации. Тя работи само в определено диапазон от време през деня и след това е затворена и никакви действия не могат да бъдат изпълнени или спекулации."

Аз след това заминах на стадиона за да практикувам йога, но там също чувах
надвикването на природната борса. Но до като практикувах йога се замислих, че поне няма „шумово замърсяване“ от други източници особено когато много от хората „се събудят“ от сън. Това, че птичките пеят, е сладко и е красиво-та те са символ на пролетта и живота. По едно време дойде и човека, който си косеше тревата и той започна да бръмчи с косачката, но аз си продължих с практиката. Не се притеснявам от нищо. А след практиката продължих със сутрешните страници-писането си.

…Така брокерите-анализатори(птичките из под прозореца ми) прогнозираха
отново срива, който настъпва всеки ден, за да има ново начало утре. Така днес природната фондова борса приключи, както следва:


Курс купува….не разбрах за колко точно…
Курс продава…не ми беше ясно-признавам си…



това беше пряко включване  от Природната(Фондова)Борса!