Африка в моето сърце-разказването


"Помолих   за сила ... а съдбата ми даде трудности  за да ме направи силен!
Помолих за мъдрост ... а съдбата ми даде проблеми за решаване!
Помолих за напредък ... а съдбата ми даде мозък и мускули, с който да работя!
Помолих за обич … а съдбата ми даде хора с проблеми, който се нуждаеха от помощ!
Помолих за услуга ... а съдбата ми даде възможности!
Не получих нищо от това, за което бях молил, но получих всичко, от което всъщност се нуждаех!"


 Така започва книга Африка в моето сърце написана от Христо от Лясковец през не далечната 2008г. Както вече се досетихте тя е писана в град Лясковец, който е родния град на автора.

Автора след поредното разказване за книгата пред приятел решава да направи това разяснение още по-достъпно за всички хора по тази земя. Това е толкова скъпа книга от цялото творчество на автора. Въпреки, че той е написал 20-сет книги, той никога и за миг не е спрял да пише. Както се шегува той: „Е, какво като съм на 33 години и съм написал 20-сет книги, това не ме прави по-специален от всеки друг!“

Няколко са силните моменти в книгата, но аз ще ви оставя да се насладите гледайки и четейки книгата, която буквално променя човешки съдби. Днес няма да ви разказвам в писмен вид нищо повече от това, което съм правил и в други публикации, но искам да ви благодаря, че ви има и, че сте специални в моя свят. Свят на всеотдайно творчество и различни лишения и несгоди за да може това, което идва от духът да живее вечно!


p.s.: С майка ми снимахме този филм и тя рева през цялото време. Тя винаги го прави на тази книга, защото знае, усеща и подозира, какво се случва с детето и пред очите и. Трябват много силни ‚устои‘ за да не се разплачеш, но пък книгата докосва…определено…