"Думите отлитат-писаното остава!"


"VERBA VOLANT – SCRIPTA MANENT!"
"Думите отлитат-писаното остава!"

Ако сте гледaли някога филма "The Opus" ще ме разберете, какво казвам сега: 
...Когато го срещнах дори не разбирах завета му. Но когато той ми предаде завета си и сподели част от достигнатото знание с мен и вкорени надеждата си за трудовете си и знаеше, че не са на вятъра. Просто с такава лекота предаде нататък, че аз дори не разбрах, как приех без дори да го мисля. Интуицията ми ми подсказваше, че това наближава, но признавам си исках да ме отмине... Но не, оказах се аз човека, който ще поема това послание и се радвам, че той избра точно мен за това като един достоен човек в мое лице! 


Няма тайни в този живот пред нас…следващата стъпка е пристигнала…и в тези стъпки има мигове на слава. Тези велики моменти са съставени от бележки, от по-малките моменти в живота ни. И най-вече бележки от други хора, който са ни отвели до нашите най-велики моменти. И когато ги намерим ще сме велики за себе си. От виждането до плана за действие ние трябва да сме благодарни, защото в този миг на среща ние получаваме най-големия  дар предназначен за нас самите, защото това променя животни завинаги.

Краят на една история рядко е нейния истински край. Всъщност понякога това е  само началото.

Наистина ли вярваш, че можеш?“
Да.“
"Току що пое по пътя към величието. И когато стигнеш до там(където си мечтаел) не спирай. Помни, че опусът ти не е онова, което правиш, а заветът на това, в което си се превърнал…"

Девизът на краеведа  Владимир Давидов от гр. Горна Оряховица 

"VERBA VOLANT – SCRIPTA MANENT!"
"Думите отлитат-писаното остава!"