Явлението Азис!


Разговор „без маска”Явлението Азис (кралят на Поп-Фолка).

1.Чувстваш ли се реализиран?
Не разбира се….Много неща мога да покажа, но тук в България мисля, че съм на върха.
2.Как си почиваш?
У дома имам специална стая, която е превърната в малък храм на Мадона и Майкъл. Там си седя и гледам телевизия или се ровя в нета.
3.Ходиш ли на масаж?
Не. Непонасям непознати да докосват тялото ми по никакъв начин.
4.Спортуваш ли, защото винаги добре изглеждаш?
Не лъжи. Не спортувам. Имам няколко жалки опита и това е. Отслабнах с глад и диета на д-р.Анджи Касабие. Ливанка, която готви специално за пациентите си и носят храната по домовете.
5.Как се престраши да излезеш като Азис, а не като Васко?
Не помня вече. Стремежът ми да съм различен замъгли съзнанието ми… Не мога да бъда като останалите. Не искам по-добре да умра.
Защо ме нарече лъжец по горе, че ти направих комплимент ли или, че не ти изглежда истински комплимента ми?
Защото ме излъга за това!
6.Какво е за теб любовта?Всичко и нищо. Временно състояние на мозъка, болест, грип които минава бързо.
Защо мислиш така?Имам опит и повярвай ми така e. Няма вечна любов. За съжаление може би, а може би за радост…
7.Как се почувства когато разбра, че се качваш по стълбицата на успеха в България?
Как ли… Ами казах си ето, бях прав. Знаех си. Аз съм най-известния българин не друг. И така започна всичко.
8.Значи ти владееш закона за Привличането… Можем ли така да го наречем?
Аз, разбира се, кои друг...
Защото го искаш с цялата си душа ли?
Не, защото го искам от Бог, затова.
9.Как минава един твои ден от седмицата и един от почивните дни?
През седмицата съм постоянно в колата си и върша някакви неща. А уикендите си съм си у дома или с приятели?
Останаха ли ти приятели покрай известността?
Да. Имам много приятели и то истински. Имам и от времето в което не бях Азис. Имам и от сега, но ги обожавам всичките.
10.Как се чувстваш докато даваш това интервю?
Странно. Толкова рано сутрин (8:00ч, днес(20.01.2011г)), май не бях давал до сега.  Смяташ ли, че това е поличба?
 Може би. Никога човек не може да бъде сигурен в нещо. Може да е съдба…добра-лоша.
11.Вярваш ли в Бог?
Ти как мислиш (попита той)?
Моля те, ти отговори.
Да…вярвам в Бог!
12.Вслушваш ли се във вътрешния си глас?
Почти винаги. Интуицията ми не е човешка. Имам 6-то чувство много силно развито.
13.Как живее Азис и как Васко?
Васко отдавна го няма. Азис живее като по филмите…
14.Не е ли затворен Азис?
Не мисля….напротив.
15.Какво мислиш за това, че:  всеки може да постигне успех в България?
Зависи кои как го разбира успеха. За едни е да те дават по телевизията, за други е да си построи палат във  Флорида.
16.А за теб какво е успеха?
– Второто разбира се!
17.Може ли да се каже, че ти диктуваш модата у нас?
– Не. Но разбирам от мода без да съм учил за това.
По кое си личи, че разбираш от мода?
– Не знам дали си личи, но и да си личи едва ли в България може някои да ми даде оценка.
18.Какви книги четеш?
Почти никакви. Но мисля тези дни да си взема приказки на Андерсен и Братя Грим.
19.Каква е тайната подправка за успех при теб?
Привличане. Трябва да си като люта чушка. Колкото повече ядеш толкова по-сладко ти става…
Благодаря ти, за това интервю.
За нищо.

P.S.: Интервюто с Азис е старо и от 2011 година, но след затриването на сайта ми от "пседво хората" и това беше потулено..но аз съм глупавичък и си записвам т.е. съхранявам си информацията...