Да погледнем в Себе си с Калина Митева


„Да погледнем в Себе си” е книга за която ще пиша в статията си.

с Калина Митева
На 22 май 2012г. денят започна със земетресението от 5.8 по Рихтер и си беше меко казано страшно тук при нас в Лясковец, а В София е било страшно. Не мигнах цялата нощ след това и така чаках да отида да снимам в НУ”Цани Гинчев”-празника им. Това събитие предхождаше другото, за през деня. След като снимах и времето си напредна аз и моите приятели не останахме до края, защото влака нямаше да ме чака. Тръгнах за гарата и така 4 часа пътувах за София. Посрещна ме моят домакин и отидох у тях. Подготвих си нещата и малко след това тръгнахме към „ул.Кракра” на която в Домът на Архитекта предстоеше да се случи всичко това заради което дойдох. Входната им врата се отваря автоматично и това много ме забавлява като го видях. Влязох вътре и там видях Калина Митева за първи път. Иначе общуваме от цяла вечност сякаш. Направих анонса, както се бяхме разбрали предварително с нея и чакахме самото събитие да започне. Малко по-късно дойде и самото начало. Нейната нова издателка от Аратрон я представи и всичко започна. Още в началото тя разказа, как съм я спонсорирал с идеята за книгата и ми даде думата. Разказах за първи път това, което се е случило и много се радвах от това. След това разговора се редуваше, но аз наистина се радвах, че съм на това събитие. Много често се отнасях и представях, как съм на мое лично представяне на книга. Това за един автор е доста интересно, а за мен си е цяло събитие. На събитието дойдоха Мария Янакиева и Майк Рам. Бях ги поканил защото исках да ги видя. Естествено си направих снимки за да си имам за спомен, защото и това е важно за мен.

Времето си отмина в приказки и както често обичам да казвам: Всичко хубаво си има край!
Така и това събитие си свърши и отново се разделихме, както се събрахме за самото представяне. Друго си е да получиш книга с автограф от автора. Последва кафе и отново закрачих по „Кракра” за да се прибирам….