Дойде мига да ме учат...


Оказа се, че живота ми не е чак толкова скучен за колкото си го представях.
научете ме...
Дойде мига да ми покажат как се пуши наргиле, двама познати/вече/. Дойдоха и го донесоха. Аз недоумявах, наистина, как се прави, защото само съм гледал/по филмите/ и си мислех, че трябва да си факир за да пушиш това. Разпалиха го и започнаха да си дърпат за да ми демонстрират, но аз забелязах недостатък. Всички ние имаме бели дробове, но не всички ги ползваме целите, а хората, който им предстоеше да „ме учат” не знаеха, че аз не съм като тях. Та аз практикувам йога от 12г. и правя дихателни упражнения/пранаяма/, а те само си дишат като мишки. Прецениха, че вече с няколко техни вдишвания са ми показа ли, как става процеса и ми подадоха да опитам. Аз започнах да вдишвам, а то нямаше край това вдишване. Те се „опулиха” като виждаха, това, как го правя, а те ми се явяваха „учители по пушене” на наргиле. След това започна издишването, което е два пъти по-бавно от вдишването и те се спогледаха отново. До този миг пазех благоприличие за да се насладя на това, ако може това да ми е някаква наслада. След като свърших избухнах в смях и гледах „опулените” им физиономии, как стояха като препарирани. Забелязах, че дойдоха с „голям хъс” да ме светнат как става всичко това, но наистина „светнаха” обаче от към разочарование-то.

Тогава им казах, че са объркали и часа и предмета по, който ще ми преподават как става, като те даже и не владеят дишането в неговата цялост, като мен. Смях се толкова силно, чак се разплаках, а те се спотаиха. Разказах им, че са допуснали голяма грешка, с това да ми се изтъкнат, но не им се разсърдих, а се опитах да им покажа комичната страна. И както изглеждах глуповатичък/както обичам да се преструвам/, се оказах компетентен и за това, а трябва да се има в пред вид, че това ми е за първи път. Никога до този миг не съм докосвал, а камули да пуша наргиле.

За това винаги съм призовавал моите близки приятели и „приятели” да внимават, как подхождат към мен и с какъв мотив, защото най-често той се обръща срещу тях. По някога и не за добро, обаче! Нямам академични познания по пушене, но нищо човешко не ми е чуждо.
Това не значи, че ще спра да изглеждам глупав в някои очи, но пък бъдете предпазливи с това. 

Пушете наргиле и дишайте с пълни дробове, защото това ще ни остане…