ефекта на фунията...


ефекта на фунията

Но пък открих „ефекта на фунията”. Това което исках да направим разчитайки на друг си го направих сам, защото наистина повярвах в себе си и в това, че може и да се получи. А до сега имах оправдание, че не съм го правил въпросното нещо до сега. А как се самозалъгвах само да си призная и чак, когато човека ми затри сайта, защото не се разбрахме по един въпрос, се усетих, че не всичко е свършило.

Намерих начин, консултирах се с жена, която ползва платформата за сайта и е доволна от него, и аз започнах. Отначало ми беше криво, че в предния сайт  писах 3 години, а само с едно натискане на копчето отиде в канала. Е няма проблем от причинената болка се роди сегашния ми сайт и все повече посещението му с всеки ден. И малко след това се замислих, как мога да постигна канализирам нещата към едно място. Появи се в съзнанието ми една фуния и сякаш това беше начина. Насочи всичко към едно място и така ще успееш да се концентрираш и създаваш все по-добри неща. Не ми трябва много време да си го преведа този сигнал от моята вътрешност и открих  „ефекта на фунията”. Насочих сайта ми http://floransmedia.blogspot.com/ към книжарницата, насочих платформата http://slides.bg/1796/  към книжарницата, насочих профила си в http://svejo.net/1513556-hristo-ot-lyaskovets-bat-yam-momicheto-na-moreto към книжарницата, профила ми в http://bg.netlog.com/icoice към книжарницата и за мен това е едно прекрасно нещо. От как разбрах това заедно с „ефекта на лоста” тръгнах по пътя за да мога да бъда свободен и да правя това и още много неща, защото мога да си го позволя. Харесва ми, че слушам вътрешните идеи, дори не знам от начало, защо се появяват и, какво ще направят за мен, защото не ми изглеждат много смислени, но след като изключа логиката всичко си идва по местата. За това сега когато завърших книгата си влязох сякаш три дни в тая фуния и се чувствах не както трябва/просто не бях себе си/. Меко казано, бях засмукан от вакума на тази фуния и дори не съзнавах това, защото се бях вкопчил в писането на книгата. А когато това свърши, аз се оказах без работа отново. Но днес, отново разлистих нова страница в моя живот и се появи желание да споделя тоя ефект, които ми направи и услуга точно в този миг на моя живот.

А всичко това, което  съм създал е вътре в интернет книжарницата: www.pechatnaknigi.com
или линк към последната ми книга: http://rdd.me/dzehip9c  

За мен е чест да мога да споделя още нещо, до което се докоснах, влязох в него и благодарение на него отворих нова страница днес.