Интервю за 14-тата ми книга


тя вече плува по големия свят

1.Как би представил новата си книга - "Бат Ям" Момичето на Морето"?
Това е книга за любов. Книга започната на 29.11.2009г. със запознаването на главната героиня с мен във фейсбук. Фейсбук наистина събира хората. Книга обвита в синьо каквито са очите и, морето и небето. Както обича да казва тя: „Всичко в хубаво в този свят е синьо-небето, морето и моите очи”. Книгата ми има червена точка, за да внимават хората, които не са минали абитуриентския си бал да нея четат, защото пресъздавам любовта в чистия и вид. Вярно е, че това ще засили интереса, защото не аз им забранявам да я четат, а тя показва, че съм бил освободен в писането си и не съм спестил нищо на читателя. Книга, която накара мен да се променя още повече в името на любовта и да се настроя на правилната честота, каквато е чистата любов, която те прави свободен и освободен.

2. След колко време читателите могат да се докоснат до "Твоето Момиче на Морето"? Имам предвид за книгата?
Първо искам да ти изкажа своята благодарност към теб Ели, че първа откликваш на желанието ми тази книга да обиколи света и то бързо, като ураган. Дори още не е имало представяне на самата книга и ти ме хващаш точно в първите крачки на процеса веднага след нейното завършване. А книгата в края на тази и началото на другата седмица ще може да бъде намерена при хората с които работя толкова добре: www.pechatnaknigi.com  Това е електронна книжарница с много лесен достъп до нея и понеже аз съм прекрасен човек работя с прекрасни хора.

3. Какво всъщност е значението на заглавието "Бат Ям"?
„Бат Ям” е град в Израел, където беше тя и работеше като „метапелет”, когато се запознахме. В превод „Бат Ям” означава Момичето на Морето. Там започна всичко и книгата стана много интернационална, защото заедно с нейното започване аз тъкмо привършвах 13-тата си книга Клиент №1/опасна близост/-продължението, която много ми опъна нервната система. Това е град на брега на морето, които аз още не съм видял, но това, което тя ми е разказвала, все едно съм бил там, защото чрез любовта ни аз пътувам всеки миг до там и обратно.

4. С какво "Момичето на Морето" е свързано със съдържанието на книгата?
Ами тя е главна героиня вътре. Още когато ме видя за първи път, това събуди в нея любовта и към мен, въпреки, че аз не бях още готов за нея. Но с времето си признавам, че по толкова прекрасен начин се обърнах към любовта и се разтворих за нея. Тя и любовта и към мен, написа цялата книга, аз само бях нещо, като човек държащ писалката върху белия лист. Това е най-дълго писаната книга от мен и някак отвори, пречисти и обнови цялата ми същност-признавам си. Нищо няма да е същото вече, защото аз съм обичан и обичащ мъж.

5. Писател - пътешественик по душа! А всички хора обичаме да пътуваме! Ще разкриеш ли пред читателите, какво пътуване и на къде ще ги поведе новата ти книга "Бат Ям"Момичето на Морето"? В някоя екзотична страна или приключенско пътуване по морето?
Както казах по горе действието се развива/защото то продължава/ в Израел и България едновременно. Мисля, че самата държава е доста прекрасна сама по себе си без моето представяне. Благодарение на крилете на любовта всеки ден е един прекрасен ден, защото обичам и ме обичат. Историята е жива, както аз и тя сме живи и продължаваме напред. Не липсва нищо в нея и дори не прави изключение, и в много случаи не се различава по нищо от историите на другите. Малката и съществена разлика е, че пиша за неща, които са свързани с любовта не със страните или други хора. И понеже моят път е „път със сърце”, нормално е да говоря за продукта на сърцето-любовта. Вярно е, че за да се стигне от там се минава по море, но  аз все още не познавам трасето, което не е от голямо значение за мен. Важното е, че се намерихме в „житейската мъгла” и се търсим всеки един миг. Това е книга написана и посветена на една прекрасна и обикновена жена, която ми позволи да пиша за нея, защото както казваше в началото на нашето познанство: „Аз знам, че един ден, по моята история ще има книга”. Ето на тя вече е факт и всичко си следва естествения ход на нещата. Книга за любовта написана с много любов.

6. Разкажи как се ражда - идеята за една книга при теб? Подбираш подходящ материал, развихряш фантазията си и таланта или всичко се получава мигновено?
Искам да кажа, че аз не фантазирам толкова, когато пиша, а когато не пиша. А повечето от книгите ми са написани по истински случаи и там аз преплитам моят живот с главните герои на книгите ми. В много отношения „аз съм тях”, но те „не са мен”. Последната ми книга за която споменавам сега е написана отново по посока действителен случай, който е толкова истински, че няма на къде повече. А материала за книгата се ражда на мига докато общувам с Момичето на Морето. Просто само записвам нещата и ги пресъздавам вътре в книгата си. По скоро това е нейна книга, защото тя е посветена на нея, аз само пиша и я обичам. Въпреки, че тя дори си и няма и на идея, как ще я направи известна тази книга по целия свят с помощта на времето.

7. Трябва ли хората да прочетат новия роман и защо? Какво ще им даде вашата книга?
Според мен е прекрасно да бъде прочетена тази книга, не защото е писана от мен, а защото сама по себе си е добро четиво. Тя вече има собствен живот след като е завършена  и поема по широкия свят. Много хора въпреки, че не са участници в случващото се, може да се припознаят и това да ги разтърси, но това е следствие на любовта, която разтърсва из основи всеки човек докоснал се до нея. Това, което е хубаво да вземат от книгата е модела да бъдеш обичан и да обичаш. Просто да бъдеш свободен да обичаш без условности и предрасъдаци.

8. Имаш ли вече идея за нова книга?
Ти си човек с най-прекрасните въпроси, на които съм отговарял до сега. Последните ми книги се засичат много и още не завършил едната съм започнал другата. Така и сега. Бях на половината на 13-тата и започнах 14-тата. Издадох едната за да се освободя и продължих напред. Сега още не бях завършил 14-тата, а вече съм събрал материала за 15-тата си книга, която ще се казва: „Христо от Лясковец и приятели”. А и нека да издам една малка тайна, че 14-тата книга ще има своето продължение, така, че хубавото си предстои, а докато наближава аз съм отдаден на това, което правя.

9. Хората сами предопределят своя живот с отношението си, с енергията, която излъчват. Вашият коментар за "Човек, Живот, Съдба"?
От как съм разбрал, че сам си кова съдбата, не чакам някой да дойде да „чука на моята наковалня”. Поел съм 100% отговорност за личния си живот и съм достатъчно устремен към своята цел, която ми е достатъчно гориво. И благодарение на мантрата  Hooponopono, направих толкова много неща за толкова кратко време, че то наистина изглежда, че се компресира по някога, а друг път се разтегля. Напълвайки себе си се чувствам самодостатъчен и продължавам напред.

10. Вашето послание към хората от Лясковец и към всички твои фенове и читатели?
Лично послание за хората от Лясковец нямам, защото те дори още не знаят толкова за мен, колкото извън него, каквато беше моята цел и насока. Но към всички, които чакат тази книга, защото много хора вече ме питат с месеци, кога ще излезе, ще кажа: Ето сега вече ще имат възможността да се докоснат до нея. Много от хората получиха и моето приятелство като бонус към книгите, които си вземат. За мен това значи много-признавам си. Ако с нещо тази моя книга може да направи живота ви по-добър не отлагайте да се докоснете до нея. Благодаря ви, че ви има в моя свят.

P.S.:Изказвам специални благодарности към жената на сърцето ми Момичето на Морето и да и благодаря още веднъж, че ме направи част от живота си. За любовта в най-прекрасния и чист вид, който някога съм виждал до сега. И да и кажа още веднъж от тук: Обичам те, любима.
Благодаря ти Ели за прекрасната възможно, която ми предоставяш да докосна с творчеството си още по-голяма аудитория и да се запознат те с Христо от Лясковец.
Благодаря на майка и татко, че ме създадоха и живея в най-прекрасното време, което може да съществува някога за мен/нас.

Интервюто взе: Ели Зарева.