Дори и да боли...


Дори и да боли, отново се раждат нещата. Творчество от мъка.

нещо различно
Когато бях в София и вечерта жената на моя приятел ми наизвади едни картини да ми покаже. Понеже всеки път като отида при тях и има нещо ново закачено по стените им в гостната. И този път не беше изключение. Още с влизането си, имаше някакви картини закачени на ромб по стените. Цветовата гама много ми хареса и отново докато ядях на масата имах възможността да гледам.

Вечерта след като се разходихме из парка на театър София, се прибрахме и тя започна да ми показва картини на една жена, която от отчаяние започнала да рисува. Но отчаяние с цел оцеляване. Тя била архитект в някакъв град, но заради подписа и който сложила не където трябва я изгонили като куче. Така започнала да прави картини от много високо качество. Докато ми показваше картините и, тя ми разказа нейната история, а аз слушах от части, защото се наслаждавах на самите картини. Признавам си не бях виждал такова нещо. И докато тя ми показваше картините ме попита, коя ми харесва. А те всички бяха повече от прекрасни и как можех аз да кажа, коя ми харесва. Особено след като чух за болката на жената. Една картина се повтаряше два пъти и ми направи впечатление. Посочих нея и тя я отдели, а даже не разбрах, защо. След като свърши импровизираната изложба и прибирането на картините, тя стана и ми подари отделената картина. Зарадвах се естествено и недоумявах да си призная, защо отново ми подаряват толкова скъпо нещо. Чак късно вечерта се усетих, че понеже аз им подарих и двата дни процедури от моят стил/масажи/, тя сега да направи същото. Е, как да откажа и така се сдобих с нещо не виждано за мен, а съм обеден, че и за мнозина ще е така.

Този пътя нямаше фраза: „Ако могада те направя щастлив с това, заповядай”, но пък това наистина ме зарадва-признавам си.

Благодаря за този дар въпреки болката на жената…