Щом искам…


Щом искам да съм в компанията на някой(ако е написал книга, просто вземам неговата книга)просто го каня на масата си. Както съветва Робин Шарма да използваме книгите за да  вливаме в душите си вдъхновение и  надежда. Същото се отнася и до музиката. Тя така смело съпровожда живота ми и не зависимо къде съм тя е с мен постоянно. Дали съм на кафе, релаксирам в дома, правя йога, ходя на фитнес или просто се разхождам в гората(с изключение когато слушам само птичките).

Така съзнателно дадох старт  на поканите на хора оставили и оставящи ярка  следа в света и сърцето ми, а именно: Бенжамин Франклин, Пол Маккена, Уейн Дайър, Луиз Хей, Робин Шарма, Боб Дойл, Нийл Доналд Уолш, Айенгар, Парамаханса Йогананда, Хенри Дейвид Торо, Ърл Наитингейл, Ян ван Хелсинг, Наполион Хил, Дейл Карнеги, Ричард Брансън, Джак Канфийлд, Николо Макавели, Паулу Коелю, Естер и Джери Хикс, Уолас Уоталс, Венцислав Евтимов, Христо Маджаров, Слава Севрюкова, Петър Димков, Петър Дънов, Лидия Ковачева, Владимир Давидов, Михаил Михайлов, Венцислав Кираджиев, Елка Стефанова, Валди Събев, Карунеш, Енигма, Вангелис, Майк Олдфилд, Яни, Жан Мишел Жар, Пинчето, Мария Янакиева, Дейзи Патан, Даниела Капинчева, Майк Рам, Юлиан Карабиберов, Стефан Русев, Христо Стоянов…

Така няма нужда да доказвам на никого нищо. Каня си когото искам на масата ми и така се заформя нещо много лично да не кажа свещено за мен. Искам да се потопя в познанието им и просто разгръщам страниците на творците от който искам да черпя информация. Не насилвам никого да чете, но аз се стремя да прекарвам поне  половин час всеки ден в четене на книга, списание или нещо което ме интересува. Много пъти дори така се улисвам в четене, че не разбирам времето кога минава.
В същото време от такова общуване хоризонта ми се разшири толкова много, че вече нищо не е същото.  И по този повод ето нещо истинско:

„Умът разширен от нова идея, няма никога да се свие до първоначалните си размери.“
                                                                                                          Оливър Уендъл

Аз не искам да губя онази тънка следа, която ме доведе до тук. Да наистина като дете най-малко съм очаквал да стигна до белия лист, но това не означава, че сега ще спра. Може би като дете не съм все още съзнавал(или спомнил), какво съм се споразумял преди да сляза тук на земята, но и това отмина. Вече нещата са ясни, чисти и съм щастлив от този факт. Сега изглежда от страни, че съм станал такъв какъвто винаги съм искал да стана, но не е така. Просто на по късен етап стана осъзнаването ми и слава Богу. Поех 100% отговорност на живота си след като си отговорих на следния въпрос: „Как предпочитам да  прекарам живота си – в усилия да спечеля одобрението на другите, или в съответствие с моите истини и мечти?“ Веднага след като разбрах това пратих много неща „по дяволите“  или на майната им и продължих напред.

И относно това съм взел решение да създам и оставя след себе си с нещо ценно което бурята на времето няма да може да разруши.