Мини въпросник...без задколисие!

1.Спомням си естествено. Писахме си във социалната мрежа разменихме си много писмени редове, после нещо не се разбрахме, защото „ти“ понечи да се направиш на многознаеща, че имам много грешки в текстовете си и това било недопустимо...и аз спрях да „ти“ пиша повече. Но след време като подновихме писането се оказа, че ти си мислела, че аз съм те намразил, а аз си помислих, че „ти“ и т.н...После пихме чай, а ти се „дърпаше“ , защото как така чуж млад мъж ще те „кани“ на чай, какво ли може да „значи“ тая покана... никой не знаеше, какво значеше, но беше истинска!
2.Първо искам да ти кажа, че не мисля само едно нещо. Но ще започна все от някъде... Привлече ме чипото ти носле, после дупето и верандата ти, и след това всичко останало...Но няма как да ги опиша тук защото хора близки до обкръженията ни, ще те разпознат, коя си... За това е хубаво да знаеш само,че те обичам!
3.Забавни мигове е имало много за „времето“ което беше оскъдно подарено един на друг, но все пак се генерира. Една от тях е когато ходихме на „леглата“ през обедната ти почивка да си правим процедура, и се държахме за ръце... както и в рубриката „шератон под звездите“ докато правихме секс под звездите и ни нахапаха комарите...
4.Да свързвам те с любимата си песен, защото малко са били любимите ми неща в този живот, може би се броят на едната ми ръка и поради това не съм им загубил бройката...а ти много добре знаеш, коя е тя...
5.Ако сега сме навън(сега когато пиша това е 21:36 часа) бих искал да сме намръзнали хубаво след вечерна разходка и да се сгушим един в друг и така да се стоплим до каминката и може би чак на сутринта да се размърдаме. Да стоим като споени съдове и да не шаваме, за да не избяга топлината...Но ако е сутрин-през деня бих искал да мога да сервирам кафе/чай с кроасан(че)...и да се гледаме само в очите, което аз не бих спазил.
6.Че си голямо магаре...и понеже си била подвеждана и разочарована ти е трудно да се отпуснеш за да те поведе друг...което е жалко!
7.Най-хубавата ти черта е свързана с изгледа от верандата и улеите ти към дупето...
8.Прекалено много те е страх да стоиш с мен...не само в мислите си, но и тялом и духом. Както и още много неща, но не бих те предал за да ги кажа тук...
9. не се интересувам, кой какво друго мисли за теб...защото ще бъда искрен с теб отново, но това няма голямо значение:

„Искам да мога да виждам в очите на любимата си жена целия свят и тогава знам, че ти няма да можеш да останеш безучастна!“