Масаж на Душата за слушане в mp3

От много време се каня да го направя това, още когато ми се роди идеята, но някак все не ми беше узряло още като цяло. Обаче днес в неделя(15.11.2015г.) вече е готово.

Особено е хубаво да спомена, че съм изключително доволен от факта, че това не са малко предавания 21-22. На скоро ме среща един човек и ми каза, че гледа всички мои предавания с интерес и как завладяващо говоря за онези дребни нещица като камъчета, които „обръщат“ каруцата, и които все по-малко хора обръщат внимание, преди да са се „обърнали“. Благодарих, му че е прихванал мотива за „камъчетата“, защото това послание с тези предавания и сега mp3 файлове за слушане, напълно свободно, без каквито и да и условности допринасят за разпространението на „Масаж на Душата“. Дори сега когато могат само да се слушат тъкмо ще се усещат усмивките, радостта ми и творческия процес по най-различен и емоционален начин от слушателя...


Малките крачки, които правя към всеки един детайл се усещат  и сега могат да се слушат... Както хора вдъхновяват мен с техните творби, така това, мисля, че „все на някого“ ще е от полза....за това заповядайте и се забавлявайте слушайки.

Предаванията, които правихме и продължаваме да правим под наслов "Масаж на Душата" сега са за слушане със Соня и Галя(от Евроком Царевец), както Миро и Жаки (от Видеосат-ВТ), вече могат да се слушат в mp3 вариант съвсем непринудено и по време на почивките, кой, когато иска и може...
от тук: http://bit.ly/1HMzD9P