Пустинен крем KERVAN - "La'Ross Your"

Здравейте, днес ще ви запозная накратко с пустинният крем "La'Ross Your" KERVAN. И аз като „начинаещ“ в тази област преди години си мислех, че е хубаво някой от продуктите ми да носят имена на живи и важни за мен хора. Или по-скоро оставили следа, не просто драскотина - а следа в живота ми. Този крем е от този тип - оставяш светла диря... Също така човекът Rosi Yourukova ме вдъхнови с разговорите и детайлите по много теми, които сме разисквали, и така се роди идеята да посветя крема на нейното име. Времето и пространството са като пустинята-необятни. Нищо, че тя е на края на света. И, че има „други жени“, които се дразнят от този факт, но ги пратих на майната им - където им е мястото! Защото както в романът си МАХДИМ съм споделил, какво ми каза една жена, след като заговорих за друга жена, пред нея: „Ако не си разбрал до сега, ще ти кажа. Никога не разказвай на една жена за друга жена. Така им е вродено просто, да не го приемат, и не им е приятно да слушат каквото и да било, свързано по темата. Всяка жена би слушала, как хвалиш нея самата, но да хвалиш друга жена пред нея, е непростимо от нейна страна!“... Това по темата мога да го отнеса и към кремът ми. Въпреки, че е от мъжки род, ще го рекламирам, ще го „завирам“ в очите на всички хора по тази земя, за да го видят, без да има някакво значение от какъв пол са, раса, вероизповедания и дали се дразнят от този факт. И не мисля, че трябва да знам, че едни жени не обичали другите(защото това не е мои проблем, а техен), особено ако са по-напреднали, по-известни или извисени...и т.н.! А още повече, ако някой е посветил нещо на тях и оставя светла и видима диря след себе си в света, но е заличил следите на тези, които са се (из)дразнили...

И така мина малко време и крема бе факт още през 2014г. Крем с 7 билки + Масло от Джоджен + Вит.Е.(и още нещо, като абракадабра)и мога смело да заявя,че надмина очакванията ми. Създадох го заради сърбежа по кожата ми, заради „качествени“ сапуни... а, след като започнах да го ползвам след баня изхабих много опаковки за да го тествам и нямах, какво да добавя.Нито като думи, нито като „подправки“ към крема. Освен за кожата  по тялото ми, започнах да го ползвам вместо автършейв(за след бръснене). Тогава забелязах, че кожата ми бързо прие предизвикателството ми, и не ме осъди, като не смъдеше, като не щипеше, и не ми мирише на алкохол(както е от другите)... Просто една тиха следа, в пясъка... която попива и изчезва с дружелюбния полъх на Хамсин...(вижте повече в романа за него)...Доволен потребител съм, както на гладкото лице след бръснене, така и на брадата, когато искам да съм „малко“ по-различен, когато заснемам дадена продукция свързана с продукт от някоя от Продуктовите Гами.

         Когато нещо е направено с любов и от сърце, няма нужда от излишни думи. Така крема започна самостоятелният си път. И въпреки това продължава смело да си го проправя сам, ежедневно към бръчките на лицата ни,по кожата под очите ни(прекрасен детайл за около очен контур) и тялото,гърдите на жените,дланите ни и петите,който така лесно пренебрегваме. Когато назрее нуждата да правя живи демонстрации тук-там за да покажа нежността и качествата му с похватите на терапевт,с които се изкарвам хляба, го правя с такава лекота, защото това е част от живота ми. Тук бих загатнал, че това е част от моето осъзнато призвание, което е много по-голямо от която и да било дейност, която развивам. Но основния мотив, който движи прогресът ми е личното удовлетворение, което ми носи всяко създаване(защото бутиковото количество ми позволява да не изпускам от поглед нито една опаковка, от вида, който съм обявил), и същевременно придаване  на повече стойност към света, която оставям за хората, по тази земя, след мен.


С фотографа  Мирослав Маринов направихме отново сесията на полеви условия и нещата са с по-голям фокус и акцент към Крема. Той е важния сега, не аз!